همشهری آنلاین: حسین فرکی گفت: همان واقعه‌ای که پس از جام جهانی 2006 برای برانکو، من و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی در آن زمان اتفاق افتاد برای قطبی در حال تکرار شدن است.

حسین فرکی

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ماموریت سعیدلو به فدراسیون فوتبال برای تشکیل یک کمیته در راستای بررسی گزینه‌های مربیگری تیم ملی در جام جهانی 2014 پس از جام ملت‌های آسیا و پیامدهای اعلام این خبر در عملکرد افشین قطبی اظهار داشت: من واقعا تاسف می‌خورم، چرا که همان واقعه‌ای که پس از جام جهانی 2006 برای ایوانکوویچ ، من و سایر اعضای کادر فنی تیم ملی اتفاق افتاد در حال تکرار شدن است. مسئله اینجاست که آیا این افراد اصلا صلاحیت دارند که راجع به این موضوع مهم نظر بدهند؟ من با اصل این موضوع مخالف هستم و اصلا نیازی نمی‌بینم که مسئول اصلی ورزش کشور بیاید با این کار یک راه فراری برای خود ایجاد کند و در صورت موفق نبودن تیم ملی بگوید که ما می‌خواستیم این کار را انجام دهیم، اما نشد.

 وی ادامه داد: این جای تاسف دارد که ما با سرمربی خود این کار را انجام دهیم. اصلا سرمربی چگونه می‌تواند با اطلاع از این قضیه تیمش را اداره کند. مطمئن باشید که در این شرایط تیم ملی هیچ موفقیتی کسب نخواهد کرد و اگر هم موفق باشد تصادفی خواهد بود. به نظر من این بازیکنان تیم ملی هستند که دوباره باید با نشان دادن غیرت و تعصب خود نتیجه خوبی را برای ایران رقم بزنند. در غیر این صورت از لحاظ اصولی این کارها در هیچ کجای دنیا انجام نمی‌شود. در ضمن این موضوع بهانه خوبی است برای همه کسانی که تیم را اداره می‌کنند و همچنین کسانی که از تیم حمایت می‌کنند. در واقع این افراد به ظاهر حمایت می‌کنند اما با کارهای خود باعث ضرر زدن به تیم ملی می‌شوند.

کد خبر 118897
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز