امیر بهادری نژاد: امروز 1389.8.8 است و در هشتمین روز از هشتمین ماه سال چند سؤال از رئیس سازمان تربیت بدنی داریم.

از اینکه جنابعالی نگران وضعیت تیم ملی بزرگسالان هستید و فدراسیون فوتبال را مکلف کرده‌اید پس از جام ملت‌های آسیا، یک مربی بزرگ را جایگزین افشین قطبی کند خشنود هستیم؛ البته خشنود از این نظر که حداقل تیم ملی فوتبال یکی از دغدغه‌های اصلی شماست و قرار نیست سرنوشت تیم ملی باردیگر به خرد جمعی سپرده شود؛ هر چند انتخاب سرمربی تیم ملی صرفا وظیفه فدراسیون فوتبال است و بس.

آیا در یک ماه اخیر بازی‌های تیم‌های نوجوانان، امید و جوانان را تماشا کرده‌اید و آیا عملکرد این تیم‌ها مورد تایید شما بوده است؟ تیم امید نتیجه بازی‌های تدارکاتی خود را به حریفان درجه 3 آسیایی واگذار کرده و حالا برای حفظ آبرو متوسل به بازیکنان بزرگسال شده است. تیم جوانان هم با بازیکنانی که چندی پیش به جام جهانی نوجوانان راه یافته بود، در رقابت‌های آسیایی تحقیر شد و پنجشنبه‌شب گذشته نیز تیم جوانان در دور مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا حذف شد.

تا یک ماه قبل ادعای دوستان فدراسیون فوتبال این بود که سرمایه‌گذاری عظیمی در تیم‌های پایه صورت گرفته و در واقع افتخار این فدراسیون، موفقیت تیم‌های پایه است اما ظاهرا محاسبات این دوستان توام با اندکی خطا بوده است؛ دقیقا مانند متن قرارداد تنظیمی برای علی دایی.

با توجه به نتایج تحقیرآمیز تیم‌های پایه، آیا صلاح است در چنین شرایطی متولی ورزش کشور در پی تغییر سرمربی تیم ملی باشد؟اگر قرار است در امور فدراسیون فوتبال ورود پیدا کنید آیا فکر نمی‌کنید انتخاب سرمربی بزرگ برای تیم‌های پایه باید در اولویت کاری شما باشد؟ ظاهرا مشاوران، مشاوره‌های خوبی به شما نمی‌دهند.

کد خبر 119432

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز