همشهری آنلاین: رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: با استاندار همدان و دکتر حاجی بابایی صحبت کردیم و به احتمال فراوان پاس امتیاز یک تیم لیگ برتری را می‌خرد.

سعیدلو

 علی سعیدلو در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: همه مردم به فوتبال علاقه دارند، به همین دلیل است که مردم همدان از سقوط پاس متأثر و نگرانند.

 وی افزود: از اینکه پاس در همدان به حیات خود ادامه می‌دهد، نه تنها نگران نیستم بلکه بسیار خوشحال می‌شوم وقتی حضور هواداران پرشور همدانی از پاس بزرگ را می‌بینم.

 سعیدلو ادامه داد: همیشه نتایج پاس را دنبال می‌کردم و از این به بعد هم دنبال خواهم کرد. حتی گاهی اوقات با دکتر حاجی بابایی به تحلیل بازی‌های پاس نشسته و در این باره صحبت می‌کنیم.

 رئیس سازمان تربیت بدنی درباره بازی‌های هفته آخر لیگ برتر باشگاه‌های کشور اضافه کرد: به فدراسیون تذکر دادم که فیلم بازیهای هفته آخر را بازبینی کنند، اما حالا این اتفاق رخ داده و مسئولان همدانی باید به فکر چاره باشند.

 وی افزود: پاس تیم بزرگی است و به همه مردم همدان تعلق دارد، از اینکه پاس در همدان است خیلی خوشحال هستم.

 سعیدلو تصریح کرد: اشکالی ندارد که پاس با بازیکنان بومی در رده‌های پایین قرار گیرد، فایده این کار این است که جوانان همدانی راه را برای پیشرفت و ورود به جاده حرفه‌ای فوتبال هموار می‌بینند، پاس با همین بازیکنان می‌تواند برای سال‌های بعد خود برنامه ریزی کند.

 وی درباره خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری توسط پاسی‌ها افزود: با استاندار همدان و دکتر حاجی بابایی در این باره صحبت کردیم و به احتمال فراوان این امر میسر خواهد شد.

کد خبر 136724
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز