همشهری آنلاین: تیم ایران قهرمان نخستین دوره رقابت‌های جهانی رزم‌آوران در اصفهان شد.

R

در این مسابقه‌ها که شنبه شب (15 آبان) درسومین روز خود با برگزاری 14دیدار در تالار ورزشی 17شهریور تختی اصفهان پایان یافت، تیم ب ایران (شرکت زیبا ویلا - بهبهان) درجای نخست قرار گرفت و تیم‌های لبنان و افغانستان دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی مسابقات هم در وزن اول( 55- کیلوگرم) ستار عباسی از ایران ب اول ، مسعود نجفی از ایران الف دوم و محمد بُشارب از فرانسه سوم شد.

در وزن دوم(60- کیلوگرم ) بیژن کسانی‌پور از ایران الف ، محسن نعیمایی از ایران ب و ماتیوس از ایتالیا به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

دروزن سوم( 65- کیلوگرم) جواد قبادی از ایران الف ، مهرداد مهرآور از ایران ب و حبیب رضایی از افغانستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در وزن چهارم( 70- کیلوگرم ) لئوناردو از برزیل ، کمیل قنبری از ایران ب و محمد هادی رضایی از افغانستان به ترتیب درجایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

در وزن پنجم( 75- کیلوگرم) علی دُلفی سعیدی از ایران ب اول شد و حامد حیدری از ایران الف ‌ و مهدی رضایی از افغانستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن ششم( 80- کیلوگرم) نور از لبنان ، غلامرضا احمدی از افغانستان و کیانوش مصطفایی از ایران الف به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در وزن هفتم( 87- کیلوگرم) حامد عیسی‌پور سلاماتی از ایران ب، امین رشیدی از ایران الف و جاکی از استرالیا مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در وزن هشتم( 95- کیلوگرم) محمد امجدیان از ایران الف درجایگاه نخست ایستاد، حسن از لبنان دوم شد و عبدالوهاب هوشیار از ایران ب به سومی دست یافت.

در وزن نهم( 105- کیلوگرم) مهدی رشیدی از ایران الف، مرتضی عظیمی از ایران ب و سعید یحیی از تانزانیا اول تا سوم شدند .

و دروزن دهم( 105+ کیلوگرم) محسن شیریان از ایران الف، اشرف سلیمان از تانزانیا و تافافائُو از نیوزیلند به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

به گزارش شبکه خبر، تیم ملی الف کشورمان در این دوره از رقابت‌ها به مقام قهرمانی رسیده بود؛ اما به علت این که از کشور میزبان می‌بایست فقط یک تیم در جایگاه نخست قرار می‌گرفت ، از مقام خود انصراف و جای خود را به تیم ب ایران داد.

 

کد خبر 120215
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز