بر اساس رای کمیته انضباطی در خصوص تخلفات دیدار پرسپولیس و سپاهان این 2 باشگاه به پرداخت 200 میلیون تومانی جریمه شدند و بازی‌های فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر برگزار می‌شود.

درگیری در بازی پرسپولیس - سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ، متن رای کمیته انضباطی در خصوص مسابقه پرسپولیس و سپاهان به شرح زیر است: در خصوص گزارش های ابرازی علیه باشگاه های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در رابطه با تخلفات صورت گرفته در بازی دو تیم در روز ۱۲ اردیبهشت ماه از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی تهران باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به گزارش مقامات رسمی مسابقه و ناظر انضباطی ، پاسخ استعلام بعمل آمده از حراست فدراسیون فوتبال ، اظهارات نمایندگان هر دو باشگاه در جلسه کمیته انضباطی مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه، تخلفات انتسابی به هر دو باشگاه محرز و مسلم تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد 86 و 113 مقررات انضباطی باشگاه پرسپولیس در رابطه با استفاده از مواد آتش زا، لیزر ، مواد محترقه و الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به بازیکنان تیم مقابل و باشگاه سپاهان در رابطه با استفاده از لیزر ، مواد محترقه ،
الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به داور مسابقه و نیز مسئولیت تضامنی در قبال رفتار هوادار این تیم به نام نصر اله گرگزن هر یک از دو باشگاه به پرداخت مبلغ ۲میلیارد ریال جریمه نقدی و برگزاری مسابقات رفت و برگشت دو تیم در فصل آتی لیگ برتر با حضور صرفاً بانوان بعنوان تماشاگر در ورزشگاه های خانگی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال با لحاظ ماده 89 مقررات انضباطی حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه محکوم می شوند. همچنین با توجه به احراز تقصیر نسبت به برخی از مشوقین منتسب به دو باشگاه در عدم جلوگیری از بروز بدرفتاری توسط تماشاگران در سکو های ورزشگاه آزادی قبل و حین مسابقه و انطباق ترک فعل صورت گرفته در قبال نقض مقررات و سوء رفتار صورت گرفته مستند به مواد 85 و 117 مقررات انضباطی آقایان جعفر شهبازی ، مصطفی کباری ، صادق طاولی ، امیر فریدونی ، مجتبی علیمردانی ، داود معصوم دوست ، باقر جلیل پور ، محسن کاظمی ، میلاد خانه ساز طوسی و محمد علی طهرانی ، ابراهیم بابایی ، مهدی مهدی خانی و امید فروتن از حضور در کلیه ورزشگاه های برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور به مدت یک ماه محروم می شوند .رأی صادره از حیث محرومیت قابل اجرا بوده و تماماً ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف می باشد.ضمناً پرونده در خصوص رسیدگی به تخلف رییس کانون هواداران باشگاه سپاهان نیز مفتوح خواهد بود

کد خبر 850190

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • Madal IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    22 5
    خیلیم عالی، چرا بانوان باید تاوان جرم و گناه اقایان ب ظاهر متمدن رو پس بدن،
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      14 3
      رفتار زشت هوادار سپاهان واکنش به الفاظ رکیک و توهین وقیحانه بانوان پرسپولیسی بود همه چیز را با هم ببینیم لطفاً
  • ایرانی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    17 6
    برای اولین بار به مسوولان بابت تصمیم گرفته شده باید تبریک گفت
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    9 8
    این نوابغ فدراسیون را باید صادر کرد،حیف است
  • جواد IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    12 6
    دمتون گرم یعنی یه بار یه تصمیم درست گرفته شد
  • احمد IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    9 5
    استقلالی هستم، اما اگه این رای اجرا بشه باید به احترام رای کمیته انضباطی و حمایت فوق‌العاده از بانوان ایران زمین در دفاع از حق بانوان باید ایستاد و کمیته انضباطی را تشویق کرد. البته به نظر من اجرا نمیشه هرگز هرگز هرگز.
  • گالیله IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    6 4
    باید میزبان محروم بشه چهل هزار نفر هماهنگ توهین کردن در ضمن اون هوادار سپاهان باید مادام‌العمر محروم بشه این رای ماست مالیه
    • نادر DE ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      6 4
      جالبه اون پیر مرد فحاش رو که جرم عمومی مرتکب شده ول کردن به فرعیات چسبیدن
  • هوادار IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    5 6
    خیلی جالب است هواداران سپاهان در اصفهان تخلف می کنند پرسپولیس جریمه و محکوم می‌شود در تهران سپاهیانی ها تخلف می کنند باز هم پرسپولیس را جریمه و محروم می کنند آقا جمع کنید این بساط را خدا وکیلی با توهین تماشاگر منتسب به سپاهان حداقل محرومیت یک سال حضور تماشاگران سپاهان از حضور در ورزشگاه های خانگی و دیدار های خارج از خانه می باشد بخدا این چندگانگی بس است مثل داوری‌ها که بازیکن پرسپولیس را با کوچکترین عکس العمل اخراج می کنند اما روزبه چشمی انواع و اقسام خطا و غیره را انجام می دهد اما داور مسابقه خود را به ندیدن می زند بخدا مردم درک و شعور دارند .
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 3
    بلاخره باید خودی نشون داد! ولی فکر نکنم با این بازیهای کودکانه بش چهره عوض کرد
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    1 2
    در مورد منع ورود آقایان کاملاً درست است ولی بقیه احکام انضباطی بذارید درکوزه آبشو بخورید
  • اسی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    2 2
    عالی
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    1 4
    عجب تصميم عاقلانه اي دمشون گرم واقعا از مسئولان ما بعيده
  • بهرام IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    3 4
    ماموریت انجام شد. باز هم یه تیم دیگه تخلف کرد ولی پرسپولیس جریمه شد. اقایون کمیته انضباطی این احکام اشتباهی تیمهای خاطی متل سپاهان رو جری تر میکنه ونتیجه عکس میده.
  • جعفر IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    3 3
    نمیدونم هرخلافی سپاهان مرتکب میشه پرسپولیس باید تاوانش پس بده
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    7 0
    زنها واقعا هیچ تقصیری نداشتند؟
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    1 2
    چه رای باحالی خدایی چه جوری فکر کردی به ذهنتون رسید ولی ببین ای خانومای پرسپولیسی ورزشگاه پر کنن ابروی مرد ا بره
  • ایرج IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 2
    شما که بهر بهانه ای پرسپولیس را جریمه و محروم میکنید . بیاید و برای یکبار شده همانند اتفاق قبلی پرسپولیس را منحل کن تا خودتان و تیم مورد علاقه اتان بمانید و بس.
  • جان فدا IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 0
    اینجوری باید فرهنگ سازی کرد نه با مماشات گذشت های الکی احسن به کمیته انظباطی