گروه حوادث: درحالی‌که کمتر از یک هفته از دستگیری سارقان زورگیری که با تهدید چاقو اقدام به زورگیری از مسافران‌شان می‌کردند می‌گذرد، 150 شاکی جدید از تنها بازمانده این گروه خشن دونفره شکایت کردند.

متهم

صبح 18‌آبان‌ماه، ماموران گشت پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، هنگام گشتزنی به سرنشینان یک خودروی پراید مظنون شده و به راننده دستور ایست دادند اما راننده خودرو با دیدن ماموران به‌صورت دنده‌عقب اقدام به فرار کرد.

با این اقدام راننده، ماموران پلیس آگاهی برای متوقف کردن این خودرو با دادن دستور ایست و با استفاده از قانون به‌کار‌گیری سلاح، اقدام به تیراندازی هوایی کردند اما مردان ناشناس به فرار خود ادامه دادند و سرانجام یکی از متهمان با پیاده‌شدن از خودرو قصد فرار داشت که بی‌توجهی وی به دستور پلیس باعث شد که وی هدف گلوله پلیس قرار گیرد و در جریان این تیراندازی جان باخت.

با دستگیری دیگر سرنشین خودرو، مشخص شد وی و جوان جان باخته از سارقان زورگیر و خشنی بوده‌اند که به‌عنوان مسافرکش با خودروهای سرقتی اقدام به زورگیری از مسافران می‌کرده‌اند.

با انتقال جسد مرد سابقه‌دار به پزشکی قانونی، تحقیقات درباره این دو تبهکار ادامه یافت و همزمان خبر این حادثه و دستگیری زورگیر خشن و مرگ همدست وی در روزنامه‌ها منتشر شد.با انتشار این خبر، شاکیان زیادی که توسط این تبهکاران زورگیر از آنها سرقت شده بود به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران رفته و از سرکرده‌باند شکایت کردند.

سرهنگ یگانه رئیس پایگاه دوم اداره آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: تا‌کنون 150 شاکی با شناسایی متهمان علیه آنها اعلام شکایت کرده‌اند، به این ترتیب قاضی خاکی- دادیار شعبه سوم دادسرای جنایی تهران- با دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم در روزنامه‌های کثیرالانتشار از دیگر شاکیان احتمالی خواسته است درصورت شناسایی متهمان برای طرح شکایت به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در خیابان زنجان مراجعه کنند.

کد خبر 120823

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز