مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی ایران عصر روز گذشته با برگزاری 4دیدار انجام شد که مهم‌ترین اتفاق، حذف تیم فوتبال استیل‌آذین بود.

جام حذفی فوتبال

 سپاهان هم با نمایش مقتد‌رانه، راه‌آهن را کنار‌زد، ملوان در تبریز از سد تراکتورسازی گذشت و شهرداری یاسوج هم کاوه تهران را شکست داد تا حریف استقلال تهران شود.

برد پرگل سپاهان

دیدار سپاهان و راه‌آهن در مرحله یک‌هشتم نهایی در حالی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که شاگردان امیر قلعه نویی در لیگ برتر مقابل این تیم به تساوی رسیده بودند و اتفاقات حاشیه‌ای آن دیدار، انگیزه سپاهان را برای شکست‌دادن راه آهن بیشتر کرده بود.بازیکنان سپاهان که معتقد بودند در آن بازی با اشتباهات داوری و حرکات حاشیه‌ای راه‌آهنی‌ها، 2امتیاز حساس را از دست داده‌اند، در این دیدار فرصت هنرنمایی به شاگردان مهدی تارتار را ندادند و با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست دادند.

سپاهان با گلزنی هادی عقیلی، امید ابراهیمی، ابراهیم توره و رضا عنایتی به برتری دست یافت تا در مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود. به‌طور حتم دیدار پرسپولیس و سپاهان فینال زودرس رقابت‌های جام حذفی خواهد بود؛ چرا که این دو تیم در سال‌های اخیر بارها در جام حذفی با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند و بازی‌های آنها با حاشیه‌ها و اتفاقات مختلفی همراه بوده است.پرسپولیس در دور رفت لیگ مقابل سپاهان شکست سنگینی خورد و حالا به‌دنبال انتقام است.

فولاد انتقام گرفت

استیل‌آذین و فولاد خوزستان در حالی در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل هم قرار گرفته بودند که پنجشنبه گذشته در لیگ برتر با هم روبه‌رو شدند و استیل‌آذین در شرایطی به پیروزی رسید که حق فولاد باخت نبود. شاگردان مجید جلالی اما در این مسابقه انتقام شکست قبلی را گرفتند و در ورزشگاه دستگردی تیم علی پروین را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند. گل‌های فولاد را رضا نوروزی در دقیقه 78 و آرش افشین در دقیقه 90 به ثمر رساندند.

این دیدار حاشیه‌هایی هم داشت و میلاد زنید‌پور بازیکن جنوبی استیل‌آذین که از شعار لیدرهای این تیم علیه اهوازی‌ها ناراحت شده بود به سمت‌شان رفت و با آنها درگیری لفظی پیدا کرد که این موضوع با دخالت علی کریمی خاتمه پیدا کرد. استیل‌آذینی‌ها با توجه به پیروزی قبلی، امیدوار به خروج از بحران بودند و حتی پروین در جملاتی احساسی گفته بود که 70 درصد از مشکلات فنی این تیم برطرف شده است ولی آنها باز هم یک شکست دیگر را پذیرا شدند تا امیدهای استیل‌آذین برای موفقیت در جام حذفی تبدیل به یاس شود.این شکست نشان داد که مشکلات استیل آذین حتی با آمدن محمد خاکپور هم حل نشده است. فولاد با این برد به نیمه‌نهایی رسید و در این مرحله به مصاف برنده دیدار پرسپولیس و سپاهان خواهد رفت.

کار راحت استقلال

شهرداری یاسوج و کاوه تهران هم در مرحله یک هشتم نهایی در ورزشگاه تختی یاسوج مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. محمد خاله‌احمدی در دقیقه83 تک‌گل میزبان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا شاگردان جواد زرینچه با جام حذفی وداع کنند. شهرداری یاسوج با پیروزی در این دیدار حریف استقلال در مرحله یک چهارم نهایی شد و آبی پوشان تهرانی برای صعود به نیمه نهایی با حریفی نسبتا آسان مواجه شده‌اند.

تراکتور در تبریز حذف شد

دیدار تراکتورسازی و ملوان از مرحله یک چهارم نهایی در تبریز برگزار شد و ملوان در نهایت میزبان خود را پشت سر گذاشت. این مسابقه در پایان 90 دقیقه و وقت‌های اضافه با تساوی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی ملوان با نتیجه 5 بر4 تراکتورسازی را مغلوب کرد. برای ملوان پژمان نوری، علیرضا رمضانی، محمد رستمی، هادی تامینی و سهیل رحمانی پنالتی زدند و برای تیم تراکتورسازی محمد نصرتی، تیموریان، پیمنتا، محمد ابراهیمی و مجتبی ترشیز ضربات پنالتی را زدند که ترشیز پنالتی خود را از دست داد.

کد خبر 123185

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز