همشهری آنلاین : وزیر آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان استان البرز گفت: در آینده نزدیک دانشگاه جامع فرهنگیان به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد رسید.

 به گزارش ایسنا، حمید رضا حاجی بابایی در سومین دور از سفرهای استانی هیات دولت در جمع فرهنگیان استان که در سالن کانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) کرج برگزار شد گفت: سرمایه‌ای بزرگ برای پیشرفت آموزش و پرورش وجود دارد و آن عشقی است که در معلمین سراسر کشور شعله‌ور است و توجه ویژه خانواده‌ها به آموزش و پرورش را سرمایه‌ای دیگر دانست.

وی خطاب به حاضرین در جلسه گفت: حدود شش ماه است که پیگیر بیمه طلایی برای بازنشستگان آموزش و پرورش هستم.

وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: تنها چیزی که در عالم هستی با عشق انجام می‌پذیرد تربیت است و امروز رسالت ما تبیین جایگاه واقعی ‌آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد حاکمیتی، اجتماعی و سرمایه‌ای جامعه است گفت: بزرگترین ضربه به آموزش و پرورش زمانی خواهد بود که بگوییم معلم کارمند است؛معلم، معلم است و باید مرجعیت جامع اجتماعی به او برگردانده شود.

 وزیر ‌آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه نگاه ما تغییر در ساختار و محتوای آموزش و پرورش است خاطرنشان کرد: اگر تمام دنیا و مدارس الکترونیکی و تکنولوژیکی شود نباید جایگاه معلم متزلزل شود.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه زیباترین جلوه آموزش و پرورش این است که در جایی مدرسه‌ای ساخته و به صورت مجتمع اداره شود افزود: مصوبات هیات دولت در زمینه آموزش و پرورش استان البرز چشمگیر خواهد بود.

کد خبر 124375

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز