دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

گروه حوادث: درگیری 2 مرد جوان در شب چهارشنبه‌سوری، جنایت خونینی را رقم زد که با مرگ یکی از ساکنان محل خاتمه یافت.

متهم

شامگاه آخرین چهارشنبه سال گذشته ماموران پلیس تهران باخبر شدند که در جریان یک درگیری در غرب تهران مرد جوانی مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافته است. صبح روز بعد وقتی خبر رسید که جوان مجروح روی تخت بیمارستان جان خود را از دست داده است، تیمی از کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران وارد عمل شدند و تحقیقات درخصوص این حادثه آغاز شد.

در تحقیق از شاهدان مشخص شد شب حادثه تعدادی از اهالی خیابان، با روشن کردن آتش، مشغول آتش بازی بودند که مرد جوانی به نام حمید درحالی‌که در حالت عادی نبود، شروع به فحاشی و ایجاد مزاحمت برای افراد حاضر در محل می‌کند. در همین هنگام تعدادی از همسایه‌ها به این کار او اعتراض می‌کنند و یکی از آنها با وی درگیر می‌شود اما حمید با چاقو چند ضربه به وی می‌زند و از محل متواری می‌شود. همسایه‌ها هم فرد مجروح را به بیمارستان منتقل می‌کنند اما او به‌علت شدت خونریزی، جانش را از دست می‌دهد.
با این اطلاعات، تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد اما چند روز بعد او به کلانتری 108 نواب رفت و خود را تسلیم کرد. حمید بعد از دستگیری مدعی شد که هیچ قتلی مرتکب نشده و افرادی به دروغ سعی دارند او را قاتل معرفی کنند. اظهارات این مرد وقتی رنگ باخت که تمامی شاهدان حادثه با حضور در اداره پلیس، وی را به‌عنوان عامل جنایت معرفی کردند و مرد جوان وقتی دید چاره‌ای جز بیان حقیقت ندارد، به قتل مرد جوان با ضربه چاقو اعتراف کرد.

او گفت: شب چهارشنبه سوری، همراه یکی از دوستانم به خیابان خوش رفته بودیم که در آنجا با تعدادی از ساکنان محل بحثم شد و با چاقو یک ضربه به یکی از آنها وارد کردم و پا به فرار گذاشتم. سرهنگ محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: بعد از اعترافات متهم، برای او قرار بازداشت صادر شد و وی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 131402

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز