همشهریی آنلاین: کاپیتان خانلری رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری، از روز یکشنبه 24 دی ماه 85، کار خود را رسماً آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور، صبح امروز جلسه تودیع و معارفه رضایی نیارکی و کاپیتان خانلری برگزار شد.
 
در این گزارش، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی این سازمان اعلام کرده است: این جلسه با حضور وزیر راه و ترابری و جمعی از مدیران لشکری و کشوری، ذوالفقاری جانشین فرماندهی نیروهای انتظامی، رویانیان رئیس پلیس راهور ناجا، جزینی جانشین معاون هماهنگ کنده ناجا، بت شکن رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور، مدیران و معاونین شرکت فرودگاه‌های کشور و مدیران عامل معاونین و مدیران کل شرکت‌های هواپیمایی ارگان‌های مستقر در فرودگاه مهر آباد برگزار شد.

در این مراسم وزیر راه و ترابری ضمن تقدیر از زحمات، رضایی نیارکی، بر راهبردهای ارتقاء صنعت هوایی، حفظ استانداردها، پایبندی به قوانین و مقررات هوانوردی ایجاد فضای فعالیت برای بخش‌های مختلف تاکید کرد.

همچنین خانلری رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تقدیر از حسن اعتماد وزیر راه و ترابری و هیات وزیران، پیشبرد اهداف هوانوردی را در سایه نگاه جمعی، خودباوری، ایجاد فضای فعالیت برای متخصصین و فراهم کردن زمینه رقابت بین شرکت‌های هواپیمائی در ارائه سرویس دهی به مردم دانست.

وی ابراز امیدواری کرد که سازمان هواپیمائی کشوری بتواند وظایف نظارتی و حاکمیتی خود را به نحو احسن انجام دهد و ملاک ارزیابی عملکردها را میزان رضامندی مردم بداند.

کد خبر 13310

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز