گروه حوادث: 2 زن جوان که با تنه زدن به عابران پیاده یا مشتریان مراکز تجاری در یک چشم به هم زدن پول‌ها و جواهرات کیف دستی آنان را خالی می‌کردند، به دام افتادند.

 این 2زن سوابق متعددی در کیف زنی و جیب بری دارند و تاکنون 20 نفر از مالباختگان آنها را شناسایی کرده‌اند.

جیب بری در مجتمع تجاری

اوایل دی ماه، زمانی که زن جوانی برای خرید به یکی از مجتمع های تجاری غرب تهران رفته بود بعد از آنکه 2زن به وی تنه زدند متوجه شد که کیفش پاره شده است.

هنگامی که زن جوان  موضوع را به ماموران انتظامات مجتمع تجاری اطلاع داد، از آنجا که پیش از این نیز شکایات زیادی درباره کیف زنی و جیب بری در داخل مجتمع در اختیار ماموران قرار گرفته بود، آنها وارد عمل شده و پس از دستگیری 2زن جوان موضوع را به ماموران پایگاه دوم آگاهی تهران گزارش کردند.

دقایقی بعد، با انتقال 2زن به پایگاه پلیس، ماموران به انگشت نگاری از آنها دست زدند و در حالی که متهمان ادعا می‌کردند به اشتباه دستگیر شده‌اند، مشخص شد که هر دوی آنها سوابق متعددی در زمینه کیف زنی و جیب بری دارند و چندین بار روانه زندان شده‌اند.

20 شاکی در دادسرای صادقیه

با ارسال پرونده به شعبه 15 دادسرای صادقیه، در حالی که متهمان همچنان ادعا می‌کردند که بی‌گناهند، 20 زن با مراجعه به دادسرای صادقیه آنها را به عنوان سارق کیفهایشان شناسایی کرده و وقتی مقابل آنان قرار گرفتند، سوگند یاد کردند قبل از سرقت اموالشان، این 2زن به آنها تنه زده اند.

سرقت حلقه ازدواج 36 ساله

یکی از شاکیان به قاضی حسن جراحی، بازپرس شعبه 15 گفت: چند هفته پیش برای فروش جواهراتم به یک پاساژ در غرب تهران رفته بودم ، اما هنوز وارد مغازه طلافروشی نشده بودم که این 2 زن در یک لحظه به من تنه زده و به سرعت ناپدید شدند. پس از فرار آنها متوجه شدم کیف دستی‌ام پاره شده و تمامی جواهراتم و از جمله حلقه ازدواجم که از سال 1349 همراهم بود به سرقت رفته است.

یکی دیگر از شاکیان نیز گفت: این 2زن در یکی از ایستگاه‌های مترو در هنگام سوارشدن به قطار ، با هل دادن من به داخل قطار، کیف پولم را که حاوی مقداری چک مسافرتی و طلا بود به سرقت برده و در میان جمعیت ناپدید شدند.

پس از اظهارات شاکیان، بازپرس جراحی دستورات قضائی در خصوص پرونده را صادر کرد و متهمان برای انجام تحقیقات پلیسی در اختیار اداره آگاهی قرار گرفتند.

کد خبر 13352

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز