سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

گروه اقتصادی: در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها، کم فروشی برخی واحدهای تولیدی به‌رغم تشدید بازرسی‌ها افزایش یافته است.

فروشگاه

روز گذشته مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در حالی از دریافت گزارش‌های کم فروشی برخی تولید‌کنندگان خبر داد که پیش از این رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان از تشدید نظارت‌ها با اجرای طرح ویژه بررسی کمیت و کیفیت کالاهای بسته‌بندی از 10 اردیبهشت تا 15 خردادماه خبر داده بود. این مقام مسئول در مؤسسه استاندارد با بیان اینکه گزارش‌های کم‌فروشی برخی از تولیدکنندگان به دست ما رسیده و در حال بررسی آن هستیم به ایسنا گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا کم‌فروشی‌های انجام شده عمدی بوده یا سهوی؟فریدون بلغاری با اشاره به اینکه در حوزه‌هایی مانند فراورده‌های لبنی، کمپوت و کنسرو و همچنین دستمال کاغذی گزارش‌هایی مبنی بر کم‌فروشی برخی از تولید‌کنندگان دریافت شده، تصریح کرد: تا حدود یک ماه دیگر نتایج بررسی‌های خود درباره کم‌فروشی احتمالی برخی از تولید‌کنندگان را اعلام می‌کنیم.

تشدید بازرسی‌ها

معاون وزیر بازرگانی با تاکید بر اینکه در فضای اجرای فاز دوم قانون هدفمندکردن یارانه‌ها با انجام بازرسی‌های متعدد اجازه فرصت‌طلبی به سودجویان را نخواهیم داد، گفت: با انجام همین بازرسی‌ها، 362 هزار پرونده تعزیراتی شدند. محمدحسن نکویی‌مهر به مهر گفت: 375 هزار و 625 مورد پرونده تخلف تشکیل شده است.

کد خبر 134148

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز