مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

گروه شهری: با اجرای طرح تفصیلی جدید، تهران تا افق چشم‌انداز سال 1404 در زمره شهرهای با کیفیت زندگی بالا قرار خواهد گرفت.

مدیرکل شهرسازی و طرح‌های منظرشهری معاونت شهرسازی شهرداری تهران با اعلام این خبر به همشهری گفت: طرح تفصیلی جدید ضعف‌های موجود شهر تهران را بر طرف خواهد کرد و با همکاری دستگاه‌های مرتبط می‌توان انتظار داشت که حتی زودتر از افق برنامه، تهران را شهری زیست‌پذیرتر کنیم.

مجید پاکساز با اشاره به افزایش کیفیت زندگی در تهران با اجرای این طرح گفت: تردیدی نیست که انتظار ما از اجرای این طرح افزایش کیفیت زندگی شهر تهران است. در واقع بعد از گذشت یکسال از اجرای این طرح می‌توانیم به‌طور دقیق بگوییم که تهران تا چه زمانی می‌تواند به جمع شهرهای با کیفیت زندگی بالا بپیوندد، پیش‌بینی ما این است که زودتر از افق چشم‌انداز 1404 به این مهم دست می‌یابیم.

وی از همکاری نهادهای مرتبط برای اجرای بهینه طرح تفصیلی به‌عنوان یک اولویت یاد کرد و افزود: اجرای این طرح تنها تکلیف شهرداری تهران نیست. البته شهرداری بیشترین تکلیف را در اجرای این طرح دارد، اما نهادهایی مانند وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، وزارت کشور و وزارتخانه‌هایی نظیر ارتباطات نیز در‌گیر این طرح هستند که برای دست‌یافتن به نتیجه مطلوب همکاری کامل این نهادها لازم است.

کد خبر 137580

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز