همشهری آنلاین: برای نخستین بار ده تن از هنرمندان ایرانی و مالزیایی آثار خود را به طور مشترک در کوالالامپور به نمایش می گذارند.

نمایشگاه نقاشی

به گزارش مهر،مدیر گالری مکعب در این باره گفت: برگزاری این نمایشگاه در راستای توسعه همکاری های هنرمندان دو کشور و حضور هرچه تاثیرگذار تر هنرمندان ایرانی در ارتباط با جامعه هنری مالزی انجام می شود.

علی اصغر یعقوبی افزود: در این نمایشگاه که با حضور "داتو محمد نجیب احمد دوا" رییس آکادمی ملی هنر، فرهنگ و میراث فرهنگی مالزی گشایش می یابد، پنج هنرمند ایرانی به همراه پنج هنرمند مالزیایی آثار نقاشی خود در سبک های مختلف را به نمایش خواهند گذاشت.

وی تاکیدکرد: حضور مسئولان هنری مالزی وهنرمندان این کشوردرکنار هنرمندان کشورمان زمینه سرعت بخشیدن به حضور و عرضه هنر ایرانی در مالزی را فراهم خواهد کرد.

یعقوبی همچنین از برگزاری نمایشگاه هنرمندان مالزیایی در ایران خبر داد و گفت: فراهم شدن مقدمات برگزاری این نمایشگاه در حال انجام است و به زودی این نمایشگاه در ایران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه گروهی مشترک هنرمندان ایران و مالزی روز یکشنبه 25 ماه ژوئن (چهارم تیر ماه) در گالری مکعب واقع در منطقه امپنگ پوینت آغاز به کار می کند و تا هفتم ماه جولای (16 تیرماه) پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 137732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز