ریزش ساختمان 5 طبقه پروژه مسکن مهر در منطقه گل‌بهار مشهد 7 نفر را زیر آوار گرفتار کرد که 5 نفر از آنها با عملیات بموقع آتش‌نشانان نجات یافتند.

ریزش ساختمان-مسکن مهر

به گزارش ایسنا، مدیر حوزه یک عملیات آتش‌نشانی مشهد با بیان این خبر گفت: ساعت 12:30 پنجشنبه، آتش‌نشانان مشهد در جریان وقوع ریزش‌آواری در منطقه محل احداث پروژه مسکن مهر در گل‌بهار قرار گرفتند. وی افزود: امدادگران با حضور در صحنه حادثه دریافتند یکی از ساختمان‌های 5 طبقه این پروژه که بیش از 60 واحد داشته است بنا به دلایلی دچار ریزش شده است. رضایی با بیان اینکه این ساختمان اسکلت‌بندی شده و آماده بتن‌ریزی بود گفت: شدت حادثه به‌گونه‌ای بود که آرماتوربندی ساختمان کاملا تخریب شده بود.

وی تصریح کرد: بنا به دلایلی نامشخص این ساختمان در هنگام بتن‌ریزی دچار ریزش شده و این حادثه در زمانی اتفاق افتاده بود که کارگران ساختمانی مشغول استراحت بودند. رضایی با اشاره به اینکه در این حادثه 7 نفر زیر آوار گرفتار شدند، یادآور شد: متأسفانه 2 نفر از این افراد که مردی 40‌ساله و پسری 23 ساله بودند زیر آوار جان باختند و آتش‌نشانان توانستند در عملیاتی 16 ساعته با استفاده از تجهیزات پیشرفته و سگ‌های زنده‌یاب، بقیه حادثه دیدگان را نجات دهند. تحقیقات درخصوص علت ریزش این ساختمان و نحوه وقوع حادثه ادامه دارد.

 

کد خبر 138477

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز