گروه حوادث: به‌دنبال فروریختن دیوار ساختمان دانشگاه آزاد در مشهد، 3 کارگر زیر آوار گرفتار شدند که 2 نفر آنها در این حادثه جان باختند.

ریزش دیوار

ساعت 11:58 ظهر پنجشنبه گذشته، زمانی که کارگران در حال گودبرداری زمینی در منطقه قاسم آباد مشهد بودند، حادثه‌ای دردناک رخ داد و طی آن دیوار محل گودبرداری ناگهان فروریخت و 3 نفر از کارگران که مشغول کار بودند، زیر آوار گرفتار شدند. معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح حادثه گفت: ساختمان درحال احداث، مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد است که هنگام گودبرداری برای انجام کار بتن‌ریزی، یکی از دیوارهای آن فروریخت.

مسعود ظهوریان ادامه داد: هنگام ریزش آوار، 6 کارگر در آنجا مشغول به کار بودند که 3 نفر از کارگران متوجه حادثه شدند و توانستند با عکس‌العملی سریع نجات پیدا کنند اما 3 نفر دیگر گرفتار شدند و خیلی زود ماجرا به آتش‌نشانی گزارش شد. وی تصریح کرد: امدادگران 4ایستگاه آتش‌نشانی به سرعت به محل اعزام شدند و عملیات نجات شروع شد.نیروهای آتش‌نشانی بعد از چند دقیقه موفق شدند یک نفر از کارگران را زنده از زیر خاک بیرون آورند ولی متأسفانه 2 نفر دیگر از کارگران که 50 و 52 سال سن داشتند و اهل یکی از روستاهای چناران بودند، در دم فوت کرده بودند که اجسادشان از زیر آوار بیرون کشیده و تحویل پزشکی قانونی شد. براساس این گزارش، تحقیقات درخصوص علت ریزش آوار ادامه دارد.

کد خبر 140404
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز