تنها چند روز پس از اعلام تامین گاز نیروگاه‌ها توسط سرپرست وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز، وزیر و معاون وزیر نیرو با رد ادعای نفتی‌ها اعلام کردند هرچند مردم نباید نگران قطع برق باشند اما رفتار شرکت ملی گاز ایران نگران‌کننده است تا جایی که مشکل کوچک بین 2وزارتخانه‌ها به رئیس‌جمهور کشیده شده است.

 نیروگاه

دیروز مجید نامجو وزیر نیرو از ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور برای تامین گاز نیروگاه‌ها خبر داد و گفت: در این باره با سرپرست وزارت نفت هم مذاکره خواهم کرد. او به مهر گفت: وزارت نیرو به‌رغم مشکلاتی که وجود دارد، خاموشی اعمال نخواهد کرد.همچنین محمد بهزاد معاون وزیر نیرو از قطع گاز 15 نیروگاه کشور خبرداد و گفت: مخازن سوخت مایع برخی نیروگاه‌های کشور نیز به انتها نزدیک می‌شود.او افزود: نیروگاه شهید منتظری ظرف روزهای آینده از مدار تولید خارج خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در تعداد زیادی از نیروگاه‌های کشور گاز قطع است و نیروگاه‌های کاشان، اردبیل و اصفهان از جمله شاخص‌ترین نیروگاه‌هایی هستند که گاز آنها هم‌اکنون قطع شده و سوخت مایع آنها نیز به حداقل رسیده است. بهزاد گفت: در حال حاضر قلعه‌بانی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران پای میز مذاکره با وزارت نیرو آمده و قول داده‌است که همکاری لازم را با وزارت نیرو برای تامین سوخت نیروگاه‌ها داشته باشد.

کد خبر 138995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز