مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور با تشریح جزئیات سهمیه و قیمت بنزین خودروهای عمومی و شخصی در مردادماه، از احتمال اختصاص سهمیه ویژه بنزین به برخی از خودروها خبر داد و گفت:

تاکسی

مرداد ماه امسال سهمیه بنزین تاکسی‌ها در شهر تهران و استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و بوشهر 20 درصد افزایش یافته است.به گزارش مهر محمد رویانیان با اعلام اینکه تغییری در قیمت بنزین سهمیه تاکسی‌های این استان‌ها ایجاد نشده است، اظهار داشت: همچنین سهمیه بنزین تمامی تاکسی‌های بین شهری نیز حدود 20‌درصد افزایش یافته است.به گفته وی، در مرداد ماه امسال سهمیه بنزین تاکسی‌های درون شهری که 750‌لیتر ماهانه بنزین دریافت می‌کردند به 900‌لیتر، سهمیه‌های 500‌لیتری به 600لیتر و سهمیه تاکسی‌های برون‌شهری دوگانه سوز از 300 به 360‌لیتر در ماه افزایش یافته است.

رویانیان گفت: در دومین ماه فصل تابستان سهمیه بنزین خودروهای شخصی و سهمیه گازوئیل خودروهای سنگین همچون ماه‌های گذشته تثبیت شده و تغییراتی در سهمیه سوخت این خودروها به‌وجود نیامده است. رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور با تاکید بر اینکه قیمت بنزین و گازوئیل در مردادماه امسال نیز هیچ‌گونه تغییری پیدا نکرده است، تصریح کرد:این احتمال وجود دارد برای خودروهایی که در حمل‌ونقل روستایی فعالیت می‌کنند مطابق با مسافربرهای شخصی ساماندهی شده سهمیه بنزین اختصاص یابد. وی با اعلام اینکه قرار است این سهمیه با مشارکت و تایید سازمان راهداری کل کشور و بخشداری‌ها تعیین و اعلام شود، یادآور شد: درصورت تصمیم‌گیری نهایی جزئیات اختصاص این سهمیه اعلام می‌شود. او همچنین گفت: آن دسته از وانت بارهای عمومی که در سامانه حمل‌ونقل عمومی ثبت نام نکرده‌اند در مرداد ماه با 25 درصد کاهش سهمیه بنزین مواجه خواهند شد.

کد خبر 140735
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز