بعد از گرفتن 4 امتیاز از 2 بازی، استقلال پنجشنبه شب بازی سختی در خانه مس کرمان دارد.

فوتبال

البته روی کاغذ آبی‌پوشان شانس زیادی برای بردن این بازی دارند ولی به دلایلی گرفتن 3 امتیاز این بازی سخت‌تر از چیزی است که به‌نظر می‌رسد. مظلومی که در 2 بازی گذشته تعداد زیادی از بازیکنانش را نداشته، در این بازی هم امید زیادی به رسیدن آنها ندارد. رضایت نامه خسرو حیدری هنوز صادر نشده، کرار همچنان محروم است و فریدون زندی به تازگی به تمرینات تیمی اضافه شده. یعنی همان‌طور که مظلومی گفته، او برای پر کردن فهرست 18 نفره‌اش هم مشکل دارد. او روز گذشته در این باره گفت: «بعضی‌ها بیرون نشسته‌اند و مشکلات تیم ما را نمی‌بینند. چه در گذشته و چه حالا همیشه دنبال فوتبال تهاجمی بوده‌ام اما برای این کار باید ابزارش را داشته باشم.

روی عکس کلیک کنید

صحبت‌های زیادی می‌شود که بازیکنان زیادی را جذب کردم ولی آیا این بازیکنان را در اختیار دارم؟ برای انجام یک تعویض لنگ هستم. در خط هافبک دچار مشکل هستم و بازیکن آسیب دیده بازی می‌کند. وضعیت خسرو هم معلوم نیست. مقابل داماش شریفات را هم در اختیار نداشتم. همچنین یوسفی و زندی را هم نداشتیم. میداودی را هم 5‌دقیقه بازی دادم تا روحیه‌اش را به دست بیاورد اما هنوز آماده نیست که مردم انتظار دارند از ابتدا از او استفاده کنم. یک مربی باید ابزار لازم را در اختیار داشته باشد. در نیمه دوم بازی مقابل داماش تیم ما خسته شد. علتش آن بود که پس از بازگشت از سفر اصفهان نتوانستیم در تمرینات خوب ریکاوری کنیم.»

از سوی دیگر مس از 2 بازی قبلی فقط یک امتیاز گرفته و در این بازی خانگی به‌دنبال جبران است. این بازی برای مرفاوی هم که سابقه 2 دوره حضور ناموفق روی نیمکت استقلال را دارد، اهمیت زیادی دارد.
او درباره وضعیت تیمش گفت: «شکست مقابل تیم نفت برای بچه‌های من خیلی سخت و دردناک بود. تنها نقطه مثبت این شکست ما از بین رفتن غرور کاذب بازیکنان من بود. آنها تا حدودی بازی با نفت را دست کم گرفته بودند و حالا این شکست باعث شده قدرت تمرکزمان برای بازی با استقلال خیلی بیشتر شود.» مرفاوی درباره رویارویی با استقلال اضافه کرد: «استقلال پر‌مهره‌ترین تیم لیگ امسال است و آنها هم برای پیروزی به کرمان می‌آیند. من فکر می‌کنم این مسابقه خیلی دیدنی و جذاب خواهد شد. من همه چیزفوتبالی‌ام را از استقلال دارم اما دلم نمی‌خواهد با هواداران استقلال صادق نباشم. از ته دلم برای استقلال آرزوی موفقیت دارم اما دوست دارم برنده بازی جمعه شب ما باشیم.» او همچنین گفت: «پارسال در کرمان باید استقلال را شکست می‌دادیم. فکر می‌کنم بچه‌های من در آن مسابقه خیلی خوب بازی کردند اما بدشانس بودیم.»

مس فصل قبل هم شروع خوبی در لیگ نداشت و پس از 3 شکست متوالی در شروع لیگ، مرفاوی حتی تا آستانه جدایی هم رفت ولی بعد از آن این تیم توانست تا اوایل نیم فصل دوم بدون شکست بماند و تا رتبه سوم جدول هم صعود کند. البته مس تابستان امسال ادینهو، بهترین بازیکن و گلزنش را از دست داد، همچنین کادر فنی این تیم تغییراتی داشته و این تیم برای عادت کردن به شرایط جدید نیاز به زمان دارد.

استقلال به‌دنبال مدافع مصری

با چرخش ناگهانی سید جلال حسینی، استقلال نتوانست جای خالی مدافعان میانی جداشده‌اش را پر کند و این تنها نقطه از زمین است که این تیم ذخیره‌های مطمئنی ندارد. به همین دلیل استقلالی‌ها به‌دنبال جذب ابراهیم سعید، مدافع مصری هستند. او که پیش‌از این عضو الاهلی، الزمالک، الاسماعیلی و الاتحاد السکندری مصر بوده است، درباره پیشنهاد استقلال گفت:« پیشنهاد استقلال ایران را به‌طور جدی بررسی خواهم کرد. از پیشنهاد آنها خوشحال شدم. استقلال از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ایران به شمار می‌آید و طرفداران زیادی دارد. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند و این بهترین فرصت برای عرض‌اندام است. 3 روز پیش که از یونان برگشتم. می‌خواستم با تیم کاوالا که در رده هفتم لیگ یونان قرار دارد، قرارداد امضا کنم اما با این تیم به توافق نرسیدم.» مظلومی هم در این باره گفت: «منتظر او هستیم که به ایران بیاید و در تمرینات ما شرکت کند. هنوز اطلاعات زیادی از او ندارم و گفتم که در تمرینات شرکت کند و او را ببینم.»

کد خبر 142821

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز