همشهری آنلاین: نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن مطالب منتشر شده در ویژه نامه روزنامه ایران درباره حجاب، با اعلام حمایت از اقدام دادستانی تهران در پیگیری موضوع خواستار برخورد قانونی با این روزنامه دولتی شدند.

مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، 192 نماینده مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای مطالب منتشر شده در نشریه خاتون 1 در روزنامه دولتی ایران را محکوم کردند.

متن این بیانیه به این شرح است:

یکی از روزنامه‌های دولتی در مردادماه سال جاری ویژه‌ای نامه‌ای را به عنوان خاتون 1 چاپ و منتشر نموده که با نگاه لیبرالی به مسئله عفاف و حجاب به درج مطالبی پرداخته که همخوانی با فرهنگ اسلامی ندارد.

اظهارات غیرکارشناسانه و غیر منطقی و بدعت‌آمیز و مهم نسبت به مسئله حجاب و عفاف و ازدواج و زیر سئوال بردن اقدامات قانونی نیروی انتظامی در طرح ارتقاء سلامت اخلاقی که خواست مردم مسلمان است و نادیده گرفتن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جای جای این نشریه به چشم می خورد که نوعی تسامح و تساهل فرهنگی و چراغ سبز بدحجابی در فضای کشور است.

در شرایطی که مردم مسلمان و زنان با ایمان از سراسر جهان با تکیه بر ارزش‌های اسلامی، فریاد بر سر مستکبران و حاکمان خودکامه بلند کرده‌اند و چادر به عنوان یک نماد جهادی اسلامی در جهان مطرح است نشر مطالبی که اشاره شد به وسیله یک روزنامه دولتی با اهداف خاص انحرافی و سوء استفاده از بیت‌المال به هیچوجه با روحیه انقلاب اسلامی و مصالح نظام اسلامی سازگار نمی‌باشد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن مواضع این ویژه نامه و احترام به جامعه بانوان محترم ایران اسلامی از اقدام دادستانی حمایت کرده و خواستار برخورد قانونی با آن می باشیم.

 

کد خبر 143307
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز