همشهری آنلاین: دومین همایش بین‌المللی مدیریت و اقتصاد رسانه با حضور اندیشمندان و نظریه‌پردازان داخلی و خارجی حوزه مدیریت رسانه 21 و 22 آذرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

همایش بین‌المللی مدیریت و اقتصاد رسانه

دبیر نظارت و هماهنگی دومین همایش بین‌المللی مدیریت و اقتصاد رسانه گفت: 47 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده و داوری این مقالات، در حال انجام است.

احمد شهیدیان به خبرنگار ایرنا گفت: دومین همایش بین‌المللی مدیریت و اقتصاد رسانه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، با حضور اندیشمندان و نظریه‌پردازان داخلی و خارجی حوزه مدیریت رسانه 21 و 22 آذرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد. این همایش در دو بخش شامل ارائه مقالات و همزمان سخنرانی و برگزاری پنل های تخصصی در مجموعه سالن های همایش واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار می شود.

شهیدیان اضافه کرد: در این همایش هشت کارگاه آموزشی با همکاری مرکز آموزش های بازرگانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری پنل های تخصصی در این همایش، بیان داشت: در زمان برگزاری این همایش، پنل فضای مجازی و امنیت اجتماعی توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

دبیر نظارت و هماهنگی دومین همایش بین المللی مدیریت و اقتصاد رسانه همچنین گفت: اسامی سخنرانان این همایش تا بیستم آبان ماه نهایی و ثبت نام از علاقه مندان به شرکت در این همایش، از 25 آبان ماه آغاز خواهد شد.

کد خبر 150804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز