همشهری آنلاین: در پی وقوع حادثه انفجار در یکی از مراکز مربوط به جهادخودکفایی سپاه پاسداران در اطراف تهران پیامی از سوی رییس مجلس منتشر شد.

متن پیام دکتر علی لاریجانی بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه انفجار در یکی از مراکز مربوط به جهادخودکفایی سپاه پاسداران در اطراف تهران که موجب شهادت و مجروح شدن جمعی از عزیزان سپاه خصوص سردار سرلشکر حسن تهرانی مقدم مسئول جهاد خودکفایی سپاه پاسداران گردید باعث تاسف و تاثر گردید.

سردار سرلشگر حسن تهرانی مقدم عمری را با مجاهدت و پایمردی در راه حق گذراند و در صراط مستقیمی که یافته بود هرگز سستی به خود راه نداد. او از بندگان مخلصی بود که خدا را با همه وجود باور داشت و در راه او سر از پای نمی‌شناخت و سرانجام نیز به آرزوی دیرین خودکه لقای پروردگار با چهره‌ای خونین بود رسید. رضوان خدا بر او و دیگر جانباختگان این حادثه باد.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت سردار سرلشگر حسن تهرانی مقدم و دیگر شهیدان سرافراز به پیشگاه رهبر معظم انقلاب،‌ ملت بزرگوار ایران و خانواده‌های آنان و پرسنل فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای این شهداء، رحمت و مقام رفیع و برای بازماندگان به ویژه همسران صبور و فرزندان آنان صبر و اجر مسالت می کنم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

 

کد خبر 151018
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز