همشهری آنلاین: "پاتریک رامیو" هنرمند آمریکایی در سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، کارگاه "ارتباط تنفس و تصور" برگزار خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، این بازیگر تئاتر و سینما، در این کارگاه با استفاده از ابزاری همچون تنفس و موسیقی فولکلور، در پی رسیدن به یک بازیگر بدون مرز و محدودیت است.

وی در تمرینات خود بر پایه تنفس و حرکات بدنی در پی کشف قوه تخیل بازیگر است.

رامیو معتقد است جهان بازیگر بر اساس تجربه و تصور به وجود آمده است؛ به همین دلیل وی به دنبال پرورش بازیگرانی است که آزادانه کار می‌کنند و به دور از مرزبندی و کلیشه‌های از پیش‌تعیین شده هستند.

پاتریک رامیو (Patrick Rameau) هنرمند آمریکایی متولد 1960 است. او استاد آکادمی هنرهای دراماتیک امریکا، دانشگاه کُرنل (Cornell university) و کالج سونی (SUNY ) نیویورک است.

رامیو در 27 ساله گذشته به عنوان مدرس و بازیگری موفق در آمریکا و فرانسه در عرصه تئاتر و سینما درخشیده است.

کارگاه "ارتباط تنفس و تصور" از 6 تا 10 بهمن ماه از ساعت 9 تا 13 در تماشاخانه سنگلج برپا خواهد شد.

علاقمندان به حضور در این کارگاه آموزشی می‌توانند، با مراجعه به سایت سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر www.fitf.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند و حداکثر تا دوم بهمن ماه به همراه مدارک لازم به دبیرخانه دائمی جشنواره‌های مرکز هنرهای نمایشی واقع در تهران، خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، جنب تالار وحدت، مرکز هنرهای نمایشی تلفن: 66710702 مراجعه کنند.

 

کد خبر 157654

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز