همشهری‌آنلاین: رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با حواشی شیرین و تلخی همراه است. مرگ یک کودک به دلیل تصادف با خودروی یکی از حامیان کاندیداهای انتخابات مجلس و رقابت مشایی و بقایی از حواشی این انتخابات است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، انتخابات مجلس شورای اسلامی هر چه به 12 اسفند نزدیک‌تر می‌شود حساسیت بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت. حساسیت‌هایی که گاه با حاشیه‌های شیرین و تلخ همراه است. رقابت مشایی با بقایی این انتخابات و مرگ کودکی در استان کهکیلویه و بویراحمد از این دست حواشی روزهای قبل از انتخابات نهم است.

  • مشایی و بقایی از کاندیداهای انتخابات مجلس نهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر هستند. پس از انتشار اسامی نهایی 3269 کاندیدای انتخابات مجلس نهم از سوی شورای نگهبان یکی از نکات جالب توجه تشابه اسمی برخی از کاندیداهای تهران با رئیس‌دفتر و معاون اجرایی رئیس‌جمهور بود. در بین کاندیداهای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر فارس به اسامی سعید مشایی و عباس بقایی اشاره کرده که دو کاندیدایی هستند که تشابه اسمی با رئیس دفتر و معاون اجرایی رئیس‌جمهور دارند.
  • کودکی که قربانی تبلیغات انتخابات شد. تهران امروز نیز امروز به فوت یک کودک هفت ساله در جریان استقبال از یک کاندیدای انتخابات مجلس نهم اشاره کرده است. یک کودک هفت ساله در جریان تبلیغات انتخاباتی یک کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام و بهمئی، جان خود را از دست داد. این حادثه در مراسم استقبال مردم بخش «چاروسا» از کاروان انتخاباتی یک کاندیدا روی داده است. در این حادثه تلخ «ماهان روستایی» کودک هفت ساله روستای چاه گرگی توسط ماشین یکی از حامیان این کاندیدا زیر گرفته می‌شود و در دم جان می‌سپارد.
کد خبر 161661
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز