یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: دومین نمایش آرت اکسپو تهران با آثاری از 30 هنرمند در گالری «ابرا» در شهر لس‌آنجلس ادامه پیدا می‌کند.

نمایشگاه نقاشی

به گزارش ایسنا، سایت آرت اکسپو تهران مهرماه جاری با همکاری گالری «آرت پی پل» و با هدف معرفی هنرمندان ایرانی در سطح جهان، فراخوان مسابقات آنلاین تجسمی را منتشر کرد.

این فراخوان تنها هنرمندان ایرانی داخل و خارج کشور را شامل می‌شد و بعد از انجام داوری‌های صورت گرفته توسط هیاتی متشکل از حسام ابریشمی،گای کلمنت کوهن،آلن مزتی،علی معمارو پاسکال تی سایر، آثاری از 150 هنرمند در رشته‌های نقاشی،طراحی،عکاسی،ویدئو آرت و تصویرگری با موضوع «آزاد» انتخاب و نخستین نمایش عمومی این مسابقه با منتخبی از 39 هنرمند به مدت 17 روز در گالری فروهر برگزار شد.

در ادامه این برنامه قرار است آثار 30 هنرمند منتخب این مجموعه از 8 تا 21 مارچ برابر با 18 اسفندماه جاری تا اول فروردین ماه سال 91 در گالری ابرا واقع در شهر لس‌آنجلس به نمایش عمومی گذاشته شود.

بهاره بیشه، نوید صنعتی،آرزو باباگلی،مریم زرنگار،شیرین پیله‌وری،فراز فلاحی،هنا حنضلی‌،مینا خان بابایی،مارال جعفریان،عسل فلاح،مینا محمد بیگی،الناز بندگی،اهورا آشتیانی،علی آل حسینی،علیرضا محمدشاه،آتنها مرتضی‌زاده،بنفشه بندعلی،داوود منطق،الیکا کشاورز،فرهاد هدایت،فریبا بنای موحد،سارا رفیعی،پرناز مهمان‌دوست،رامین پروین،هومن درخشنده،میترا رضایی،نازیلا دانشوران،اوژن شیراوژن،امید فاضلی و پرستو حقی برای این نمایش انتخاب شده‌اند.

فراهم آوردن شرایط مناسب برای فروش آثار از جمله معرفی آثار به مجموعه‌داران و هنردوستان در سطح جهانی و دریافت جایزه‌ای باارزش از آرت پی پل و امکان نمایش آنلاین آثارشان به مدت یک سال بر روی وب سایت این گالری از دیگر جوایز این مسابقه آنلاین است.

همچنین این آثار از 22 تا 31 مارس در گالری آرت پی‌پل و از اول تا 6 اردیبهشت 91 در گالری هفت ثمر به روی دیوار خواهد رفت.

 

کد خبر 162531

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز