دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: گالری «آران» با نمایشگاه «دوراهی‌ها، سه راهی‌ها» اولین نمایشگاه بهاری خود را در سال 91 برپا می‌کند.

عکاسی

به گزارش ایسنا این نمایشگاه دربرگیرنده عکس‌هایی از ابراهیم خادم بیات است.

فریدون آو - هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز - در یادداشت کوتاهی با عنوان «در جاده ، بر سر دوراهی» درباره این مجموعه نوشته است: «انتخاب‌ها: کدام راه را انتخاب کنیم وقتی که تفاوت چندانی بین آنها نیست؟ ابراهیم خادم بیات عکاس مستندنگاری در مسیر تبدیل شدن به هنرمندی دوربین به دست است.

این پیوند مبارکی است بین قدرت گرایشات مفهومی و تجربیات تکنیکی فوق‌العاده. من شاهد این تحول بوده‌ام. اولین بار ده سال پیش وقتی برای ثبت و عکاسی مجموعه‌ای از آثارم با او ملاقات کردم، از او انتقاد کرده و تشویقش نمودم که کار شخصی خود را دنبال کند.

اینک او لنز دوربینش را به سوی چشم‌اندازهای جامعه به هم ریخته خود معطوف نموده است. او پیشنهاد می‌کند و همزمان جواب می‌دهد لیکن بیننده را در نقطه عطف جاده پیش رو قرار می‌دهد».

این نمایشگاه روز 18 فروردین ماه در گالری آران افتتاح خواهد شد، البته پیش از رونمایی این مجموعه، گالری آران 16 فروردین‌ماه پذیرای فرساد لباف - هنرمند ایرانی مقیم نیویورک خواهد بود.

فرساد 16 فرودین‌ماه از ساعت 17 تا 20 درباره تحول در آثار خود صحبت خواهد کرد و تعدادی از‌ آثارش را در گالری آران پیش روی هنرمندان می‌گذارد.

همچنین فروردین ماه سال 91 گالری آران در غرفه 21 آرت دوبی آثاری از هنرمندان خود را پیش روی علاقمندان خواهد گذاشت.

 

کد خبر 163388

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز