همشهری‌ آنلاین: از ساعت 12 روز چهار شنبه 9 فرورین ماه تا ساعت 24 روز دوشنبه 14 فرورین ماه تردد انواع کامیون‌ها و تریلی‌ها از مسیر رشت به قزوین و بلعکس ممنوع است البته به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی.

به گزارش ایلنا، پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با آغاز نیمه دوم تعطیلات نوروزی محدودیت‌های ترافیکی جدید در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌نماید.

 سرهنگ مجید جمشاد رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان این مطلب گفت: با توجه به آغاز نیمه دوم تعطیلات و پیش‌بینی خروج مسافران از استان همچنین در پیش بودن روز طبیعت ( 13 فروردین ) پلیس راه استان محدودیت‌های را جهت ایجاد امنیت و کشش ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان، اعمال خواهد کرد.

 رئیس پلیس راه گیلان افزود: بر این اساس از ساعت 1200 روز چهار شنبه 9 فرورین ماه تا ساعت 2400 روز دوشنبه 14 فرورین ماه تردد انواع کامیون‌ها و تریلی‌ها از مسیر رشت به قزوین و بلعکس ممنوع است البته به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی.

 سرهنگ جمشاد در پایان تصریح کرد: برای روز یکشنبه 13 فروردین نیز در محور آستارا به اردبیل و اسالم به خلخال از ساعت 0700 صبح تا 2400 همان روز محدودیت ترافیکی برای انواع کامیون‌ها و تریلی ها به استثنای حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی اعمال می‌شود‌.

کد خبر 164118
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز