جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مصطفی دنیزلی گفت: پرسپولیس فصل آینده قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

دنیزلی مصطفی

پس از پیروزی باارزش سه بر صفر پرسپولیس بر الغرافه قطر، مصطفی دنیزلی گفت‌وگویی انجام داده که مهمترین بخش‌های آن به نقل از ایسنا در زیر آمده است:

  • پرسپولیس برد خوبی را برابر الغرافه بدست آورد، ادامه راه پرسپولیس در لیگ قهرمانان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 برای مرحله اول در جایگاه خوبی داریم و اگر این گونه ادامه دهیم فکر می کنم در گروهمان اول می‌شویم، از الان نمی‌دانم در مرحله پلی‌آف رقیب‌مان چه تیمی است ولی در هر حال به دنبال پیروزی هستیم، ما الان در گروه امتیازات خوبی جمع کرده‌ایم.

  •  فکر می کنید پرسپولیس برای موفقیت در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت دارد؟

 با این کادر می توانیم به موفقیت برسیم. چون این بازیکنان همدیگر را خوب می‌شناسند و خیلی خوب همدیگر را در زمین پیدا می کنند. جدا از این مسئله بررسی‌ها و ارزیابی در پایان لیگ برتر خواهیم داشت و در این باره تصمیم می‌گیریم. این که این تیم پرسپولیس نیاز به تقویت دارد یا خیر را بازیکنان با عملکردشان در بازی‌های آتی به من ثابت خواهند کرد.

  • این تیم پرسپولیس با پرسپولیس ایده‌آل شما چقدر فاصله دارد؟

 این تیم 65 تا 70 درصد تیم ایده‌آل من است.

  •  فکر می کنید بازی‌هایی که پرسپولیس در لیگ برتر انجام می‌دهد با توجه به فشردگی و شرایط حاکم بر آن، می‌تواند به ساخته شدن بازیکنان و پیشرفتشان کمک کند؟

 بازی های لیگ فشرده است اما هر کشوری در زمان‌هایی با چنین تقویم فشرده‌ای روبرو می‌شود اما چون این مسئله در ایران کمی تازه است می‌توانم بگویم تیم ها یک مقدار فشار زیادی را تحمل می کنند و این حالت به ویژه برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر است.

  • کیفیت فوتبال ایران را در مدت اخیری که در آن حضور داشتید چطور ارزیابی می‌کنید؟

 برای این‌ که کیفیت فوتبال بالا برود، نیاز به زمین‌های مساعد برای تمرین و بازی داریم اما متاسفانه زمین‌های فعلی ایران از آن جهت که به سرعت بازیکنان و پیشرفت فنی آن‌ها کمک کند مساعد نیست و با این شرایط نباید انتظار فوتبال عالی و روان را داشت و این انتظار بیشتر یک خیال است.

  • گویا شما بر شرایط زندگی حرفه‌ای بازیکنان، تغذیه آن‌ها و درمجموع بر روند عملکردشان نظارت جدی و دقیقی دارد و همین مسئله باعث موفقیت دنیزلی شده است؛ آیا این مسئله را قبول دارید؟ این مسائل را در کیفیت کار بازیکنان چقدر موثر می‌دانید؟

 بله. این مسئله یکی از نکات اجتناب ناپذیر فوتبال است و تیم‌هایی که می خواهند به موفقیت برسند و فوتبال خوبی ارائه دهند باید این مسائل را بسیار جدی بگیرند. خوشحالم که بازیکنان پرسپولیس در حال حاضر این مسائل را رعایت می‌کنند و دقت کافی در آن دارند. نتیجه‌اش آن شده که بازیکنان هم به لحاظ فردی، فیزیک‌شان خوب شده و قوی‌تر شده‌ و هم عملکرد بهتر شده است.

  • شما بازیکنان ایرانی مختلفی را در تیم های دیگری دیده‌اید و ارزیابی کافی از عملکرد بازیکنان فعلی‌تان دارید،‌ آیا برای جذب بازیکنان جدید در انتهای فصل برنامه ریزی داشته‌اید و گزینه‌هایتان را به مدیریت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اید؟

 وقتی در جریان مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستیم خیلی نمی‌توانیم این مسائل را از نزدیک پیگیری کنیم اما اسامی در ذهن دارم که در روزهای آینده آن را به مدیریت باشگاه اعلام می‌کنم.

  • آیا پرسپولیس امسال می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده را به دست آورد؟

 فقط عملکرد ما آن را تعیین نمی‌کند بلکه بستگی به عملکرد سایر تیم‌ها هم دارد که ببینیم تا چه اندازه امتیاز از دست می‌دهند. بنابراین هر چقدر که تیم ما خوب باشد و نتیجه بگیرد باید تیم‌های بالاسری ما امتیاز از دست بدهند تا بتوانیم رتبه تیم را در جدول ارتقا دهیم.

  • تا چه اندازه به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در فصل آینده امیدوار هستید؟

 پرسپولیس فصل آینده قهرمان لیگ برتر می‌شود.

کد خبر 165030
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز