همشهری آنلاین: رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد به یکی از ویژگی‌های مثبت برگزاری فرایند مشترک ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه و سازمان سنجش اشاره و خاطرنشان کرد که انتخاب رشته بعد از برگزاری آزمون صورت می‌گیرد.

 با توجه به اینکه ثبت نام در آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی امسال برای نخستین بار به صورت مشترک همزمان با آزمون سازمان سنجش از ساعت 18 عصر امروز آغاز می شود، عبدالله سجادی جاغرق در گفتگو با مهر، تاکید کرد: فرایند ثبت نام مشترک به داوطلبان کمک می کند مجموعه ای از انتخابهای مختلف را کنار هم داشته باشند.

وی به یکی از ویژگیهای مثبت این نام نویسی مشترک اشاره کرد و گفت: از ویژگیهای مثبتی که این تغییر داشته این است که داوطلب بعد از شرکت در کنکور، انتخاب رشته می کند. تجربه نشان داده هر چه زمان انتخاب رشته داوطلبان به سمت فصل تابستان پیش می رود ارجحیت و ملاحظاتشان در انتخاب به واقعیت نزدیکتر است.

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، هر چه زمان انتخاب رشته زودتر از فصل تابستان باشد این احتمال وجود دارد که در فاصله انتخاب رشته، محل زندگی و یا نوع کار داوطلبان تغییر کند.

سجادی جاغرق تاکید کرد: معتقدیم نزدیکی بین انتخاب رشته و اعلام نتیجه همیشه انتخاب مطلوبتری برای داوطلبان به همراه دارد.

رئیس مرکز آزمون به داوطلبان توصیه کرد که فعلاً در دفترچه سازمان سنجش علاقمندی به تحصیل در دانشگاه آزاد را اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام توصیه هایی که سازمان سنجش اعلام کرده برای داوطلبان دانشگاه آزاد هم صدق می کند.

کد خبر 174586

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز