همشهری آنلاین: تیم ملی پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان کشورمان در دهمین دوره رقابت‌های جهانی آمریکا با کسب 4 نشان طلا، 6 نقره و 4 برنز و با 60 امتیاز به مقام قهرمانی جهان دست یافت.

powerlifting

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان، این رقابت‌ها با حضور 22 کشور جهان در شهر اورلاندو در ایالت فلوریدای آمریکا برگزار شد که در روز پایانی این مسابقات تیم ملی پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان کشورمان، مدافع عنوان قهرمانی و قهرمان 8 دوره رقابت‌های جهانی، برای نهمین بار بر بلندای جهان ایستاد.

در روز پایانی این رقابت‌ها که شب گذشته برگزار شد، روحان احمدی در دسته 125 کیلوگرم در رشته پاورلیفتینگ به مدال برنز دست یافت و در پرس سینه چهارم شد.

ولی اسفندیار ولی‌پور در دسته 125+ کیلوگرم در هر دو رشته پاورلیفتینگ و پرس سینه به 2 مدال برنز رسید.

گفتنی است پیش از این سجاد خالدان در دسته 60 کیلوگرم 2 طلا، در دسته 75 کیلوگرم مهدی بهارزاده 2نقره، در دسته 5/82 کیلوگرم احد جواهری یک مدال طلا، در همین وزن حمید پاکباز یک نقره و یک برنز، در دسته 90 کیلوگرم محمد سلیمانی 2 مدال نقره، در دسته 100 کیلوگرم جمشید میر شکاری یک مدال طلا و یک نقره به ارمغان آورده بودند.

بدین ترتیب تیم کشورمان در پایان این مسابقات با 4 نشان طلا، 6 نقره و 4 برنز و کسب 60 امتیاز در جایگاه نخست رده‌بندی تیمی ایستاد و قهرمان جهان شد، اوکراین با 58 امتیاز دوم و روسیه با 57 امتیاز در ردیف سوم ایستاد.

 

کد خبر 176603
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز