پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: چهارشنبه اول شهریورماه، روزنامه‌ها بخشی از مطالب و اخبار خود را به دفاع مقدس اختصاص داده‌اند

به گزارش سرویس فرهنگ حماسه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه حمایت مطلبی را با عنوان «بگذار بگویم» که روایت قسمتی از زندگی شهید «احمد شول» است منتشر کرده است.

روزنامه همشهری از تودیع و معارفه رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داده است. ضمیمه محله 11 این روزنامه یادکردی از شهید «کرامت قاسمی» منتشر کرده است.

صفحه دفاع روزنامه ملت ما به مطالبی با عناوین یادواره سردار شهید حشمت‌الله طاهری برگزار می‌شود، این خمینی است، روزی ده بار شلاق بزنید،

اهدای یک میلیارد ریال توسط کارکنان ارتش به زلزله‌زدگان، فرازی از وصیت‌نامه شهید محمد نوری و محمد بکایی «داستان‌نویس» راوی دلیران دریا اختصاص یافته است.

مطلبی با عنوان خداحافظی سردار باقرزاده از بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس نیز در روزنامه جام جم به چشم می‌خورد. ضمیمه پایداری روزنامه جوان به مطالبی با عناوین اسارت یک دانشگاه بود، «پالایش سلامت آزادگان»، در دستور کار مسئولان قرار گیرد، نفوذ 350 خمینی در دل دشمن، خوشا آنان که با شهادت رفتند و مشکلات با کوتاه آمدن در برابر دشمن برطرف نمی‌شود را به چاپ رسانده است.

سینما «ضد گلوله» می‌پوشد نیز یادداشتی درباره فیلم سینمایی ضد گلوله است که در روزنامه فرهیختگان به چشم می‌خورد. روزنامه کیهان یادکردی از بسیجی شهید «احمدرضا خراط‌زاده» را کرده است.

کد خبر 181969
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز