همشهری آنلاین: مدیرعامل استقلال پس از معرفی اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه با بیان اینکه مشکل اصلی استقلال بحث مالی است گفت: امیدوارم اعضای جدیدی که به جمع ما اضافه شدند، بتوانند در مسائل مالی کمک کنند.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال و حضور افشارزاده و شهریاری در کنار سه نفر دیگر گفت: به هر حال امیدوارم تیم جدید بتواند در مسائل مالی به ما کمک کند چرا که ما در حال حاضر به غیر از مشکل مالی هیچ مشکل دیگری نداریم و آکادمی ما هم روند محسوس و رو به رشدی را تاکنون طی کرده است. حاجیلو هم به بهترین نحو کارش را انجام داده است و آرام آرام در حال کار روی تیم پایه است. تنها مشکل ما بحث مالی است و امیدوارم افشارزاده و شهریاری که به ما اضافه شده‌اند بتوانند در امور مالی کمک کنند.

وی درباره حضور افشارزاده در هیات مدیره استقلال در حالی که بیشتر در ورزش‌هایی غیر از فوتبال فعالیت کرده است، گفت: در باشگاه ما تنها بحث فوتبال نیست، زیرساخت‌ها مهم‌ترین مشکل ماست و امیدوارم که افشارزاده در ادامه تکمیل کمپ بتواند به ما کمک کند. به هر حال سختی‌هایی باقی مانده است که یک نفر نمی‌تواند همه کارها را انجام دهد. امیدوارم با آمدن افراد تازه‌نفس هرچه بهتر کارها را پیش ببریم.

وی ادامه داد: جا دارد از تلاش‌های جواد زرینچه، غلامحسین فرزامی، عبدالرضا ساور و بخصوص زحماتی که رسولی‌نژاد کشید تشکر کنم، انصافا او تلاش‌های زیادی انجام داد، هرچند که هنوز هم در کنار ما حضور دارد و کمک می‌کند و ورود افشارزاده و شهریاری را خوش‌آمد می‌گویم. امیدوارم در کنار آن‌ها تیم منسجمی داشته باشیم و بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

 مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد مانند هیات مدیره قبلی اختلاف نظرهایی پیش بیاید و به روند کار لطمه بزند یا خیر؟ گفت: به هر حال سعی می‌کنیم نظرات‌مان را بیشتر به کارهای اجرایی معطوف کنیم و نگذاریم تیم‌مان به حاشیه برود. ضمن اینکه سعی می‌کنم از تجاربی که در این سال‌ها به دست آوردم بهره ببرم و همچنین از انتقادات و گوشزدهایی که مطبوعات به من می‌کنند استفاده می‌کنم تا بتوانیم استقلال را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

 علی‌ فتح‌الله‌زاده درباره وضعیت اسپانسر باشگاه استقلال نیز گفت: ما اسپانسر را پیدا کرده‌ایم و مذاکرات‌ نهایی‌مان را ادامه می‌دهیم و بحث ما بر سر پیش‌پرداخت است. هر کدام از آن‌ها که بتوانند پیش‌پرداخت بیشتری بدهند، با آن قرارداد می‌بندیم. از آنجایی که دو اسپانسر مد نظر ماست، یک روز در میان با یکی از آن‌ها جلسه می‌گذاریم.

 مدیرعامل باشگاه استقلال درباره هیات مدیره تیم فوتبال پرسپولیس نیزگفت: فکر می‌کنم آن‌ها هم هیات مدیره خوبی دارند. تاج به تنهایی یک باشگاه است و مالکی هم از افرادی است که از گذشته ارادت خاصی نسبت به او دارم. او فردی کم‌حاشیه و پربار است.

 فتح‌الله‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود نام هاشم بیک‌زاده به اشتباه به عنوان بازیکن دعوت شده به تیم ملی مطرح شده است و از ابتدا قرار بوده حمودی دعوت شود، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم ولی کادر فنی تیم ملی آنقدر شعور دارد که چنین اشتباهی را انجام ندهد. مطمئنا خود بیک‌زاده را دعوت کرده بودند. افرادی که در چند وقت اخیر تلاش می‌کردند تا بیک‌زاده را بکوبند وقتی دیدند این بازیکن دعوت شده است با این خبرها می‌خواهند کار خودشان را توجیه کنند. مطمئن باشید هاشم بیک‌زاده به تیم ملی دعوت می‌شود و در لیگ هم لیاقت‌هایش را نشان خواهد داد.

کد خبر 183346
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز