مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۳:۲۶
۰ نفر

همشهری‌ آنلاین: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: ‌1412 پارک محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آماده پذیرایی از شهروندان در سیزدهمین روز سال جدید است.

مختاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تمهیدات مهیا شده در پارک‌های پایتخت همزمان با «روز طبیعت»، گفت: براساس طرح استقبال از بهار، سازمان پارک‌ها برای روزهای 12 و 13 فروردین ضمن مهیا کردن امکانات؛ برای ارایه خدمات بیشتر هماهنگی‌های لازم را با اورژانس، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، بسیج، مراکز بهداشتی و درمانی انجام داده‌است.

وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده، افزود: در این راستا معایب و اشکالات سیستم روشنایی پارک‌ها و آب‌نماها بررسی و رفع شد و همچنین درپوش‌های ایمنی پایین چراغ‌های پارک نیز از نظر ایمنی کنترل شده‌است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران تصریح کرد: همچنین مبلمان پارک‌ها رنگ‌آمیزی و وسایل و کف‌پوش زمین بازی کودکان کنترل شده‌است.

وی با بیان اینکه نظافت کلیه پارک‌ها به‌طور کامل انجام شده‌است، افزود: همچنین مخازن موقتی به منظور تخلیه مستمر سلط‌های زباله و تانکرهای آب در پارک‌های جنگی که آب شرب ندارند مستقر شده‌است.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان از روشن کردن آتش در پارک‌های جنگی و پارک‌ها خودداری کنند، افزود: اجاقهای سیار در پارک‌های جنگلی نصب شده تا شهروندان ضمن استفاده از آنها، از روشن کردن آتش خودداری کنند.

کد خبر 18528

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز