همشهری‌آنلاین: رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با بیان اینکه "آنچه صهیونیست‌ها درباره اقدام نظامی علیه ایران بیان می‌کنند، جنگ روانی است"، گفت: برخی مسئولان به شائبه بروز جنگ کمک می‌کنند.

سردار جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس نه تنها پتانسیل اقدام نظامی علیه کشورمان را ندارد، بلکه به خوبی می‌داند که با اولین شلیک، مرگ سریع خود را رقم خواهد زد. مهمترین اظهارات سردار جزایری را به نقل از ایسنا بخوانید:

  • همه سرزمین اشغالی و کلیه منافع نامشروع آمریکا در منطقه در تیررس قرار دارند و در چارچوب دکترین تهدید در برابر تهدید، پس از هر نوع تهاجم احتمالی، بلافاصله سناریوهای طراحی شده به صورت برخورد قاطع و چندبرابری و دامنه‌دار علیه دشمن عملیاتی خواهد شد و این توانمندی مرتب در حال افزایش است.
  • به جامعه جهانی و دوستداران انقلاب اسلامی اطمینان می‌دهم در برخورد با دشمن به گونه‌ای عمل خواهد شد که قدرت مدیریت و تفکر را از مهاجم خواهیم گرفت و در دستیابی کوتاه‌مدت به پیروزی کمترین ابهامی نداریم. البته ما به دلایل آموزه‌های اسلام عزیز آغازگر هیچ جنگی نخواهیم بود.
  • غاصبان سرزمین‌های اسلامی می‌دانند در این صورت هیچ فرصتی جز آنکه خود را طعمه دریاها کنند ندارند. اینها واقعیت‌های خدشه‌ناپذیر صحنه رویارویی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی است و در نتیجه آنچه توسط رسانه‌ها به نقل از محافل اروپایی، آمریکایی و صهیونیستی در مورد تهاجم نظامی علیه ایران صورت می‌گیرد، عمدتا در راستای جنگ روانی و ایجاد تردید و ناآرامی در میان مردم است و به لحاظ نظامی ما از اشراف لحظه‌ای برخوردار هستیم.
  • مردم ما ترفندهای دشمن را برای ایجاد بی‌ثباتی و تزلزل با تمسخر پاسخ می‌دهند و نشان داده‌اند تحت تاثیر اینگونه القائات واقع نمی‌شوند.
  • متاسفانه نحوه برخورد بعضی مسئولان با این عملیات روانی دشمن به نحوی است که ناخواسته آنها در زمین دشمن بازی می‌کنند و خود به شائبه بروز جنگ علیه کشورمان کمک می‌کنند. این افراد، چه کشوری و چه لشکری، مراقب نحوه موضع‌گیری‌های خود باشند و بهتر آن است که پاسخ رسانه‌ای یاوه‌گویی‌های اسرائیلی‌های منفور را به دیگران بسپارند.
  • رسانه‌ها نیز توجه داشته باشند که یکی از راهبردهای دشمن در شرایط امروز، آشفته نشان دادن وضعیت کشورمان است و در حالی که جمهوری اسلامی ایران مراحل ثبات، پیشرفت و کمال خود را در قواره یک قدرت تاثیرگذار طی می‌کند، تلاش می‌کنند چهره‌ای غیرواقعی و ضعیف را در اذهان القا کنند و به ایجاد دل‌مشغولی کاذب در جامعه دامن بزنند. رسانه‌ها قادرند تبعات این دروغ دشمنان را به خودشان برگردانند و اجازه ندهند آرامش مردم ما تحت القائات شیاطین قرار گیرد.
  • آخرین وضعیت و موضع آمریکا در قبال کشورمان؛ ساختار حکومت و حاکمان آمریکا مبتنی بر احاطه ابر سرمایه‌داری و صهیونیسم بین‌الملل است و ما نمی‌توانیم کمترین اعتمادی به این رژیم شیطانی داشته باشیم.
کد خبر 186494
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز