همشهری‌آنلاین: نیمه اول بازی بین تیم ایران و کره جنوبی در حضور بیش از صد‌ هزار تماشاگر با نتیجه بدون گل به پایان رسید. نیمه دوم با اخراج شجاعی ایران ده نفره به کار ادامه داد اما این جواد نکونام بود که گل زد

soccer

به گزارش همشهری‌آنلاین در این بازی تیم ایران با سیستمی نسبتا دفاعی کار خود را شروع کرد و دو تیم موقعیت‌های نسبتا خوبی را در اختیار داشتند.

ضربه قوچان نژاد که با واکنش خوب دروازه بان کره روبرو شد و نیز ضربه بازیکن کره‌ای که با دفع خوب و عالی مهدی رحمتی روبرو شد از جمله مهمترین اتفاقات نیمه نخست بود. از جمله حوادث دیگر نیمه نخست زخمی شدن جواد نکونام از ناحیه فک بود که با پانسمان به بازی ادامه داد.

کره جنوبی در نیمه نخست چهار توپ بلند فرستاد که هر چهارتای‌ آنها حادثه ساز شد، دو توپ به تیر دروازه برخورد کرد و دو توپ دیگر هم موقعیت‌های خوبی را برای کره‌ای ها فراهم کرد که با واکنش مناسب رحمتی روبرو شد.

در کل دو تیم موقعیت‌های یکسانی داشتند و بازی با افت و خیز روبرو بود.

iran

نیمه دوم:

مسعود شجاعی در دقیقه 54 از بازی اخراج شد تا ایران ده نفره به دیدار ادامه دهد

در دقیقه 60 قوچان نژاد صاحب یک موقعیت در محوطه شش قدم کره جنوبی شد که با یک حرکت برگردان آکروباتیک آن را به خارج زد.

گل کاپیتان:

به رغم ده نفره بودن تیم ایران ارسال توپی از سوی دژاگه در سمت راست زمین کره جنوبی با شوت سرکش نکونام در قلب دروازه کره جنوبی قرار گرفت تا غریو صد هزار ایرانی در ورزشگاه آزادی به هوا برود.

در واقع پس از اخراج شجاعی، کارلوس کی‌روش سبک بازی تیم ملی را تغییر داد و بازیکنان نیز سعی بیشتری کردند که بتوانند روند بازی را در دست بگیرند. اینچنین بود که در دقیقه 74 و روی توپ برگشتی از یک ضربه ایستگاهی جواد نکونام موفق شد تک گل ایران را وارد دروازه حریف چشم بادامی کند.

اخراج کارلوس کی‌روش:

پس از این که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چند بار به عملکرد داوران دیدار ایران و کره جنوبی اعتراض کرد، سرانجام در دقیقه 82 از سوی عبدالمالک عبدالبشیر، داور سنگاپوری این دیدار اخراج شد.

این دیدار 5 دقیقه وقت اضافه داشت.

کد خبر 188103
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز