نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از امروز هفتم آبان به‌مدت یک هفته در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

همشهری

نمایشگاه امسال با رشد تعداد غرفه‌ها در قالب 830 غرفه در محل شبستان و نیم طبقه اول مصلی با حضور مطبوعات، خبرگزاری‌ها و نشریات محلی برگزار می‌شود. همچنین در نمایشگاه امسال 31 استان کشور حضور خواهند داشت و هر استان به نمایندگی از 50 نشریه محلی خود غرفه دارد که در مجموع دو هزار و 380 نشریه استانی در نمایشگاه امسال حضور دارند.

در نمایشگاه امسال پنج دکه موضوعی مطبوعات طراحی و جانمایی شده است که در این دکه‌های موضوعی به عنوان مثال نشریاتی با موضوع ورزش یا نشریات دینی معرفی و ارائه می‌شوند. شعار نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها «رسانه، کلام صادقانه و نگاه منصفانه» است و همچنین در نمایشگاه امسال برنامه‌های جنبی مختلفی ازجمله برگزاری نشست‌های تخصصی، رونمایی از کتب مختلف حوزه رسانه و... اجرا خواهد شد. رونمایی از اطلس فراوانی مطبوعات در کشور، راه‌اندازی موزه مطبوعات، رونمایی از 10 تندیس روزنامه‌نگاران تاریخ کشور از دوران مشروطه تاکنون و... ازجمله برنامه‌های نمایشگاه امسال است.

تغییر محدوده زوج یا فرد

همچنین در آستانه گشایش نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها ، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه ترافیکی برای نمایشگاه مطبوعات خبر داد و گفت: در زمان نمایشگاه محدوده اجرای طرح زوج یا فرد از ابتدای خیابان قنبرزاده به اول خیابان خرمشهر منتقل می‌شود.

سرهنگ سعید اسماعیلی افزود: این تغییرات تنها در طول برگزاری نمایشگاه برای استفاده مراجعان از پارکینگ شرقی نمایشگاه در خیابان قنبرزاده اعمال خواهد شد و پس از آن محدوده زوج یا فرد به محل قبلی انتقال می‌یابد. وی از مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه مطبوعات خواست تا از پارک وسایل نقلیه خود در معابر اطراف نمایشگاه جداً خودداری کنند، چرا که در غیراین صورت خودروهای آنها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

به گفته وی هرگونه پارک خودرو‌ در خیابان‌های اطراف مصلای تهران شامل قنبرزاده، بهشتی، مدرس و رسالت ممنوع است. رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران در پایان با اشاره به تمهیدات ویژه اتخاذ شده از سوی شهرداری تهران برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات از شهروندان خواست تا حد امکان از وسایل‌نقلیه عمومی برای مراجعه به نمایشگاه استفاده کنند.

کد خبر 189264
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز