همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت:در پی بارش شدید باران طی ساعات شب گذشته در پایتخت، با توجه به لایروبی به موقع انهار هیچ آب گرفتگی درسطح شهر نداشتیم و تنها در کانال سرپوشیده خیابان رسالت با مشکل مواجه بودیم که این موضوع هم با شکافتن کانال حل شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی عبداللهی با بیان اینکه درخیابان رسالت، تقاطع استاد حسن بنا مشکل آب گرفتگی ازبعدازظهر روزگذشته به وجود آمده بود افزود: این مشکل ناشی از وجود یک قطعه بتنی در کانال انتقال آب میانه خیابان رسالت بود که پس از گذشت چند ساعت هنگامی که از حجم ترافیک کاسته شد نیروهای خدمات شهری کانال خیابان را شکافته و این قطعه را از مسیل آب خارج کردند.

وی با بیان اینکه تنها مشکل آب گرفتگی درشب گذشته مربوط به خیابان رسالت بود اظهار داشت: با توجه به لایروبی انهار و کانالها در آستانه فصل بارش، هیچ مشکل آب گرفتگی دیگری وجود نداشت و رئیس پلیس راهبر تهران بزرگ نیز به این موضوع اذعان داشت که با وجود بارش سنگین مشکل ترافیک غیر طبیعی نداشتیم. البته طبیعتاً رانندگی در هنگام بارندگی با سرعت کمتری انجام می‌شود و در نتیجه ترافیک به دلیل این موضوع بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه آماده باش نیروهای خدمات شهری امروزهم ادامه دارد گفت: آب هیچ یک از رودخانه‌های تهران شب گذشته بالا نیامده اما با این وجود نیروهای خدمات شهری در پست‌های خود حاضر هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی وارد عمل شوند.

عبداللهی از شهروندان تقاضا کرد که از ریختن زباله در جوی‌ها و کانال‌ها خودداری کنند تا هنگام وقوع بارش با مشکل آب گرفتگی مواجه نشوند.

کد خبر 191260
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز