جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: عباس خوشدل، آهنگساز و نواپرداز نامی که برخی از یه یادماندنی‌ترین تصانیف حاصل ذوق‌ورزی‌های اوست مهمان ویژه برنامه موسیقی محور دستان در ساعت 20 جمعه 10 آذر و شنبه 11 آذر است.

عباس خوشدل که چندی قبل به عنوان چهره‌ برگزیده سال از طرف خانه موسیقی معرفی شده بود، پیرامون ظرفیت‌های موسیقی ایران به گفتگو می‌پردازد و از خاطرات و تجربه‌هایش در بیش از 60 سال زیست موسیقایی در ارکسترها و آثار مختلف خواهد گفت.

سیری در آثار موسیقی این آهنگساز و همچنین فلوت نوازی تا آهنگسازی و ناگفته‌های آلبوم نیلوفرانه عباس خوشدل از جمله مواردی است که او در این گفت وگو درباره آن سخن می‌گوید.

در این برنامه یادمان اساتید روح الله خالقی، فرامرز پایور، نصرت الله گلپایگانی، نادر گلچین، قیصر امین پور، سهیل محمودی و محمد نوری در برنامه این هفته برگزار می‌شود.

روی خط حامل،‌ اخبار موسیقی، یادها و بودها، معرفی آثار مکتوب، دوربین دستان و گزارش‌های ویژه و دل آوا از دیگر آیتم‌های برنامه موسیقی دستان است.

 این برنامه به کارگردانی اسدالله ایمن و با اجرای سید عباس سجادی جمعه‌ها ساعت 20 و تکرار آن نیز شنبه ساعت 20 از شبکه آموزش پخش می‌شود.

کد خبر 192781
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز