همشهری آنلاین: یک عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اعتراضات در روزهای گذشته نسبت به فیلم‌های "من مادر هستم" و " یک خانواده محترم"،‌ گفت که شاید این اعتراضات به نتیجه نرسد، اما تاثیر خود را خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی اظهار کرد: من قبول دارم که در این رابطه باید از راه قانونی وارد شد اما گاهی اوقات مسئولان تصور می‌کنند مردم نسبت به این مسائل اعتراض ندارند و فقط چند روحانی و متدین به آن اعتراض می‌کنند، اینجاست که مردم باید نشان دهند نسبت به این فیلم‌ها معترض هستند.

وی با اشاره به اثرات مخرب برخی فیلم‌های ماهواره‌ای و افزایش طلاق در کشور، اظهار کرد: اینها روی خانواده‌ها دست گذاشته‌اند و دارند آن را متلاشی می‌کنند.

در حال حاضر 20 درصد طلاق‌ها در جامعه مربوط به فیلم‌هایی است که در ماهواره پخش می‌شود زیرا مرد به زن و زن به مرد شک می‌کند و اختلاف ایجاد می‌کنند، این فیلم‌ها هم به همین مساله دامن می‌زنند.

وی یادآور شد: من خودم فیلم خانواده محترم را دیدم و قطعا این فیلم آثار سویی به همراه خواهد داشت زیرا با بنیان خانواده کار دارد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: ‌وزارت ارشاد کار اشتباهی کرده که به این فیلم‌ها مجوز داده و اکنون نباید در این زمینه پافشاری کنند؛ اگرچه شاید اعتراضات به نتیجه هم نرسد زیرا راه قانونی آن باید طی شود اما این اعتراضات تاثیر خود را دارد.

 

کد خبر 193888

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز