على مولوى: *انیمیشن «تهران 1500» که قرار بود شانزدهم آذرماه اکران شود، به خاطر درگیرى‌هاى حوزه‌ى هنرى و شوراى صنفى نمایش اکران نشد تا نوروز 92 براى نمایش آن در نظر گرفته شود.

کافه‌ى خبر

«بهرام عظیمی»، کارگردان این انیمیشن گفت: «قرار بود «تهران 1500» در نوروز 91 اکران شود، اما نشد بعد از آن قرار بود در شانزدهم آذر اکران شود که باز هم به تعویق افتاد. تنها دو روز قبل از افتتاحیه فهمیدم که سینما آزادی از لیست سینماهای اکران حذف شده، اما شخصاً خوشحالم که قرار است «تهران 1500» در نوروز 92 اکران شود.»

* «گذشته»، فیلم جدید «اصغر فرهادی» در روزهای پایانی فیلم‌برداری‌اش به سر می‌برد. کمپانی فرانسوی «مومنتو» که حقوق پخش این فیلم را در فرانسه در اختیار دارد اعلام کرده است که این فیلم در اردیبهشت‌ماه سال آینده و هم‌زمان با جشنواره‌ی کن در فرانسه اکران خواهد شد و این احتمال وجود دارد که این فیلم به جشنواره‌ی کن هم راه پیدا کند. با این حساب، سال آینده می‌تواند نخستین حضور «اصغر فرهادی» در جشنواره‌ی کن باشد.

* «آنجلینا جولی»، بازیگر مشهور آمریکایی اعلام کرد با بزرگ‌شدن فرزندانش از دنیای بازیگری خداحافظی خواهد کرد. او گفت با این‌که عاشق بازیگری هستم، اما با رسیدن فرزندانم به دوران بحرانی نوجوانی، لازم است وقت بیش‌تری برای آن‌ها بگذارم.

* «علی زارعان»، مدیرگروه کودک و خردسال شبکه‌ی دو سیما گفت: «کلاه‌قرمزی از بیست و نهم اسفند‌ماه‌، هرشب ساعت 20، میهمان خانه‌های ایرانیان خواهد بود.» او اضافه کرد: «در این مجموعه‌ی جدید که در 17 قسمت 60 دقیقه‌ای آماده خواهد شد، همه‌ی شخصیت‌های قبلی حضور دارند.»

کد خبر 194841
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز