همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت کلیه آلاینده ها به غیر از آلاینده ذرات معلق کمتر از ده میکرون نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده است گفت: شرایط آلودگی هوای تهران همچنان در شرایط ناسالم قرار دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، یوسف رشیدی با بیان این مطلب افزود: شاخص کیفیت هوای تهران در ذرات کمتر از 2.5 میکرون امروز به طور متوسط 133 است که نسبت به روز گذشته شاهد کاهش حجم آلاینده ها در شهر هستیم.

وی تصریح کرد: البته کاهش میدان دید در تهران به وجود آمده که ناشی از افزایش میزان بخار آب بوده و سبب چسبندگی ذرات معلق شده است . این مساله ممکن است سبب آن شود که شهروندان احساس کنند میزان آلاینده ها افزایش داشته اما در واقع اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران از کاهش میزان آلاینده ها در شهر خبر می دهد.

رشیدی افزود: امروز بیشترین میزان آلایندگی هوا در ایستگاه پارک قائم در منطقه 18 مشاهده شده است که شاخص کیفیت هوا در ذرات کمتر از 2.5 میکرون در این ایستگاه 174 بوده است.

وی افزود: ایستگاه دروس ، تهرانسر، پارک شکوفه در منطقه 14 و ایستگاه پونک نیز امروز پس از ایستگاه پارک قائم بیشترین میزان آلایندگی را نشان می دهند.

 

کد خبر 197074
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز