همشهری‌آنلاین: پلیس لس آنجلس اعلام کرد دو فرد مسلح با حمله به فروشگاهی در ایالت کالیفرنیا، چهارده تن از کارکنان را به گروگان گرفتند، به یکی از آنان تجاوز کردند، یک نفر را به ضرب چاقو زخمی کردند و گروگان‌ها را در انبار فروشگاه ساعت‌ها زندانی کردند.

Nordstrom Rack

به گزارش خبرگزاری رویترز، پلیس اندکی پس از ساعت دو بامداد جمعه وارد فروشگاه پوشاک نوردستروم راک (Nordstrom Rack) شد و کارکنان فروشگاه را آزاد کرد اما هیچ اثری از افراد مسلح آنجا پیدا نکرد.

اندی نیمن، سخنگوی پلیس لس آنجلس حمله به این فروشگاه را از نوع سرقت مسلحانه دانست. اما هنوز مشخص نیست که مهاجمان هیچ پول نقدی از فروشگاه با خود برده اند یا خیر.

پلیس پس از آن از حمله به این فروشگاه مطلع شد که یکی از گروگان‌ها با بستگانش تماس گرفت و از وی خواست به پلیس گزارش دهد دو فرد مسلح در فروشگاه هستند.

پلیس اندکی بعد از ساعت دو نیمه شب وارد فروشگاه شد و کارکنان فروشگاه از جمله سیزده زن و یک مرد را که بیشترشان در انبار پشت فروشگاه زندانی شده بودند را آزاد کرد. دو تن از کارکنان نیز در دستشویی زندانی شده بودند. هنوز مشخص نیست که گروگانگیران چطور از فروشگاه فرار کرده اند.

سخنگوی پلیس لس آنجلس گفت:  اگر مهاجمان داخل فروشگاه بودند، حتما ما آنها را پیدا می کردیم.»

وی در عین حال گفت: این فروشگاه بسیار بزرگ است و درهای خروجی زیادی دارد، احتمالا آنها پیش از سررسیدن ماموران پلیس از ساختمان خارج شده‌اند.

کد خبر 197555
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز