رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از ثبت‌نام 100 هزار اثر برای حضور در جشنواره بازی‌های رایانه‌ای خبر داد.

سیدمحمد حاج آقامیر در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه تمامی مجموعه‌های ورزشی تهران یک‌روزدرمیان در اختیار آقایان و خانم‌هاست، گفت: شش مجموعه دوقلو در تهران است که همزمان خانم‌ها و آقایان می‌توانند از سالن‌های ورزشی آنها استفاده کنند. رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در مورد وضعیت ورزش جانبازان در تهران گفت:

مجموعه ورزشی قمربنی‌هاشم به صورت بسیار مجهز در جنوب تهران فعال است ولی داریم اقداماتی را انجام می‌دهیم تا حتی جانبازانی که از شهرستان برای درمان و برخی امور اداری به پایتخت سفر می‌کنند در مجموعه ویژه‌ای از امکانات ورزشی استفاده کنند. آقامیر گفت: امروز می‌توانیم مدعی این باشیم که سازمان ورزش شهرداری تهران بهترین مجموعه‌های ورزشی را در اختیار شهروندان تهرانی قرار داده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری 35میلیون فعالیت ورزشی در تهران ثبت شده است، گفت: امروز تمامی بوستان‌های تهران با نورپردازی مناسب، امنیت، بستر و زیرساخت لازم بهترین فضا برای ورزش همگانی و عمومی شده است. سیدمحمد حاج آقامیر در مورد برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در سطح محلات تهران گفت: جشنواره بازی‌های رایانه‌ای ۲۲ منطقه تهران در سطح ۳۷۴ محله این کلانشهر در حال انجام است و تاکنون 100هزار اثر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس دستورالعمل تدوین‌شده در بازی‌های رایانه‌ای تمام برندگان محلات، مناطق و نواحی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، گفت: ۱۵ اسفند‌ماه با برگزاری جشنواره شکوفا از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به‌عمل می‌آید. آقامیر گفت: در جشنواره شکوفا در دو بخش انفرادی و گروهی از نفرات برتر در مسابقات بازی‌های رایانه‌ای تقدیر به‌عمل می‌آید که در بخش انفرادی سه نفر برگزیده و در بخش گروهی که از ۳ تا ۵ نفر تشکیل شده‌اند هم تقدیر به عمل می‌آید.

کد خبر 199261
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز