همشهری‌آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بعد اقتصادی کشور بیش از هر زمان باید عالمانه و مدبرانه تصمیم گیری کنیم و مدیریت صحنه داشته باشیم، گفت: لاابالی گری فرهنگی که عده‌ای بی‌ریشه و چهره‌های ناآشنا به آن دامن می‌زنند غلط اندازی در مسیر حق انقلاب است.

مهر نوشت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود در آغاز جلسه علنی روز چهارشنبه 18 بهمن ماه اظهار داشت: تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر مراقبت دینی و مبارزه با تهاجم فرهنگی از آن جهت است که پیچیدگی‌های زندگی دنیای امروز افزون‌هایی دارد که جز با بصیرت دینی، پیشرفت انقلابی حاصل نمی‌شود.

وی گفت: لاابالی‌گری فرهنگی که عده‌ای بی‌ریشه و چهره‌های ناآشنا به آن دامن می‌زنند غلط اندازی در مسیر حق انقلاب است.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: امروز با تدبیر رهبری معظم، سیاست‌های کلی کشور تدوین و روابط قوا تحت زعامت ایشان تنظیم می‌شود، الحمدالله حرکت کلی انقلاب با سرافرازی رو به پیش است امروز ما در بعد اقتصادی کشور بیش از هر زمان باید عالمانه و مدبرانه تصمیم‌گیری کنیم و مدیریت صحنه داشته باشیم.

لاریجانی ادامه داد: این نقطه‌ای است که در این مقطع از انقلاب توسط دجالان آمریکایی هدف گیری شده است، حل مشکل گرانی و بیکاری دو مسئله اساسی مجلس و دولت است که باید با کمک به تولیدکنندگان و رونق تولید این مشکل حل شود به همین جهت مجلس شورای اسلامی در این مقطع با اجرای گام دوم هدفمندی یارانه ها موافقت نکرده است تا ثبات اقتصادی زمینه را برای کنترل گرانی و رشد تولید فراهم کند.

نماینده قم در مجلس تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی سالروز پیروزی انقلاب را طلیعه بیعت مجدد با رهبری و امت می‌داند تا آرمان‌های گرانسگ انقلاب، امام و شهدا را با وحدت و سرافرازی به پیش ببرد.

وی گفت: از عموم ملت عظیم الشان می‌خواهیم تا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اراده خود را در معیوب نمودن کید دشمنان و حمایت از آرمان‌های خدایی انقلاب به دیگران، به ظهور برسانند.

کد خبر 200409
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز