قائم‌مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری نخستین جلسه شورای راهبردی گردشگری شهر تهران خبر داد و گفت: در این جلسه برنامه‌های پیشنهادی مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری در حوزه جذب گردشگر و ارائه خدمات به گردشگران پایتخت مورد بررسی قرار گرفت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین امرودی، قائم‌مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: تشکیل شورای راهبردی گردشگری یکی از مصوبات شورای‌عالی اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری تهران به شمار می‌رود که دیروز نخستین جلسه آن با حضور اکثریت اعضا برگزار شد. وی گفت: این جلسه با حضور معاونان امور اجتماعی مناطق و نمایندگان سایر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران تشکیل و به بررسی برنامه‌های پیشنهادی آنها در حوزه جذب گردشگر و ارائه خدمات به گردشگران پایتخت پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین امرودی ادامه داد: مقرر شد تا کارگروه ویژه با حضور مناطق 20، 12و یک برگزار شود. این کارگروه وظیفه بررسی و اتخاذ راهکارهایی به‌منظور توسعه گردشگری مذهبی، تاریخی و طبیعت گردی است. قائم‌مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: معرفی پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی پایتخت به گردشگران، ارائه خدمات فرهنگی و تسهیلات رفاهی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت. وی تصریح کرد: تشکیل شورای راهبردی گردشگری شهر تهران نشان از اراده قوی این مجموعه برای توسعه صنعت گردشگری و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های پایتخت برای جلب گردشگران داخلی و خارجی دارد.

کد خبر 203276

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز