همشهری آنلاین: رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه گفت: در سیل اخیر بالغ بر 160 میلیون ریال به جاده‌های شهرستان خسارت وارد شد که بازسازی و مرمت آن نیاز به اختصاص اعتبار دارد.

سیل

به گزارش ایسنا، محسن زیبائیان در بررسی عملکرد نوروزی اداره راه و شهرسازی بشرویه اظهار کرد: با هدف ایمنی راه‌ها و ارتقای ضریب ایمنی سفر، طرح نوروزی راهداری از 25 اسفندماه تا 20 فروردین ماه به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت شهرستان بشرویه که در مسیر تردد مسافران و زائران حضرت ثامن‌الحجج(ع) است، در محورهای مواصلاتی میزان تردد خودروها و حضور مسافران به ویژه در ایام نوروز افزایش می‌یابد که بدین منظور دو گشت راهداری به محورهای مواصلاتی شهرستان اعزام و به مسافران و حادثه‌دیدگان حوادث ترافیکی ارائه خدمات کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه افزود: در طرح نوروزی راهداری 33 نفر از پرسنل اداره راه و شهرسازی بشرویه در جاده‌ها حاضر شده و در شرایط نامساعد جوی و اختلال در رفت‌و‌آمدها امدادرسانی کردند.

زیبائیان یادآور شد: گشت‌های راهداری با تجهیزات کامل در محور بشرویه- فردوس، بشرویه-ارسک - دیهوک و محور بشرویه - طبس به مسافران خدمت‌رسانی کردند.

وی از نصب پنج چراغ پلیس مجازی در محورهای اصلی بشرویه خبر داد و گفت: اجرای شیب شیروانی در جاده‌های اصلی، آماده‌سازی محورها، لکه‌گیری آسفالت و شستشوی علائم و تابلوها از جمله اقداماتی است که در روزهای پایانی سال برای اجرای طرح نوروزی انجام شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه افزود: طی ایام نوروز چهار مورد واژگونی خودرو در حوزه‌های استحفاظی شهرستان گزارش شد که علت این حوادث خواب ‌آلودگی و انحراف به چپ اعلام شده است.

زیبائیان تصریح کرد: با وجود حجم بالای خودروها و مسافران در جاده‌های شهرستان، هیچ‌گونه تصادف منجر به فوت نداشته‌ایم.

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل در محورهای شهرستان بشرویه افزود: در پی جاری شدن سیل محورهای اصلی شهرستان به ویژه محور بشرویه - ارسک-دیهوک و ارسک - رقه مسدود شد که نیروهای راهداری بلافاصله در محل حاضر شده و با بررسی مسائل ایمنی، ضمن بازگشایی مسیر، به مسافران کمک کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه تاکید کرد: در سیل اخیر بالغ بر 16 میلیون تومان به جاده‌های شهرستان خسارت وارد شد که بازسازی و مرمت آن نیاز به اختصاص اعتبار دارد.

کد خبر 208873
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز