سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نشست نقد و بررسی کتاب «مبانی طراحی» عصر چهارشنبه 28 فروردین توسط معاونت پژوهشی و آموزشی خانه هنرمندان در تالار استاد امیرخانی این مجموعه برگزار می‌شود.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، در این نشست تخصصی که با حضور استادانی چون، دکتر «محمد حسین حلیمی»، «مهدی حسینی»، «کریم نصر» و «محمد تقی فرامرزی» برگزار می‌شود، مباحث مربوط به اصول یکپارچگی، نسبت، تعادل، ضرب آهنگ و همچنین عناصر طراحی همچون؛ خط، شکل، الگو، بافت، حرکت و رنگ مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

کتاب 320 صفحه ای «مبانی طراحی» نوشته "دیوید لائور" و "استیون پن تاک" است که با ترجمه محمدتقی فرامرزی به بررسی مبانی اصلی در هنرهای تجسمی به خصوص هنر طراحی پرداخته است.

معاونت پژوهشی و آموزشی خانه هنرمندان ایران پیش از این نیز سلسله جلسات نقد و بررسی کتاب های «آیکونولوژی»، «راوی ها، روایت ها» و «ایده تئاتر» را با حضور استادان و پیشکسوتان حوزه ادبیات کشور برگزار کرده است.

علاقمندان برای حضور در این نشست تخصصی می‌توانند از ساعت 18 روز یاد شده به تالار استاد امیر خانی خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان آیت الله طالقانی، خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه کنند.

 

کد خبر 209324

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز