مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

گروه دانش و سلامت: به‌رغم تداوم اختلال در اینترنت، مقامات وزارت ارتباطات همچنان بر عادی‌بودن وضعیت اینترنت در کشور تأکید کرده و می‌گویند که تا‌کنون گزارشی درباره این اختلال‌ها به دستشان نرسیده است.

خبرنگار گروه دانش و سلامت روزنامه همشهری، اخیرا با انتشار یادداشتی با عنوان«من به شما گزارش می‌دهم» از وجود اختلال گسترده در دسترسی به سایت‌های اینترنتی خبر داد و از مسئولان مربوطه خواست تا در این زمینه مسئولیت‌پذیر بوده و به رفع اختلال‌ها بپردازند؛ اما ظاهرا گوش کسی بدهکار نیست.

این در حالی است که محمد سلیمانی، وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات که اکنون نماینده مجلس شورای اسلامی است در مصاحبه با ایلنا گفت: «بنده خود همین امروز صبح به‌سختی توانستم gmail خود را باز کنم که آن هم در آخر باز نشد. درصورتی که من با استفاده از اینترنت دانشگاه این کار را کردم و این بدان معنی است که علاوه بر من همه دانشجویان و محققان دچار این مشکل هستند که باعث می‌شود به کسب و کار مردم ضربات جبران‌ناپذیری وارد شود».امیدواریم که این بار مسئولان وزارت ارتباطات این حرف وزیر سابق خود را جدی گرفته و نسبت به رفع اختلال موجود اقدام کنند.

کد خبر 210351
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز