مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۴:۵۹
۰ نفر

قم: کرایه تاکسی در قم 27درصد افزایش یافت. مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: نرخ کرایه تاکسی در سال‌جاری 27درصد افزایش یافته و مردم می‌توانند بر این مبنا رانندگان متخلف را معرفی کنند.

تاکسی

 به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان اظهار داشت: پس از بررسی هزینه‌های جاری رانندگان سازمان تاکسیرانی با دعوت از روسای خطوط تاکسی و معتمدین آنها و انجام جلسات کارشناسی و با درنظر گرفتن تمام جوانب و شرایط درنهایت مقرر شد نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال‌جاری با 27درصد افزایش نسبت به سال قبل درنظر گرفته شود.

وی افزود: فقط آیتم حداقل کرایه تاکسی‌های گردشی به میزان 33درصد افزایش داشته و در سایر آیتم‌ها شامل نرخ هر کیلومتر، ورودی و تأخیر در دقیقه مبنای افزایش 27درصد رعایت شده است. مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم تصریح کرد: طبق آمار ارائه‌شده از سوی دبیرخانه هیأت انضباطی سازمان، از آبان‌ماه91 تا پایان فروردین92 تعداد 791مورد اعتراضات مردمی درخصوص اخذ کرایه اضافی توسط رانندگان تاکسی ثبت شد که از این تعداد 141فقره قابل رسیدگی بوده و منجر به اعمال قانون درخصوص متخلفان شده است.

کد خبر 210807

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز