هجوم هواداران دورتموند برای خرید بلیت بازی امشب این تیم مقابل رئال‌مادرید به درگیری‌هایی انجامید تا جایی که پلیس بارها مجبور به مداخله شد.

دردسرهای هواداران دورتموند برای خرید بلیت بازی رئال

صدها نفر از هواداران دورتموند برای دو شب در مقابل دفتر باشگاه چادر زده بودند تا بتوانند آخرین بلیت‌های باقیمانده برای بازی حساس امشب را تهیه کنند. روزنامه‌های محلی گزارش دادند که بارها درگیری‌هایی بین هواداران دورتموند و دلالانی که می‌خواستند به درون صف رخنه کنند، اتفاق افتاد.با توجه به حساسیت بازی امشب، همه 66هزارو 829 بلیت این بازی خیلی زود فروخته شد.

دورتموندی‌ها گزارش نکردند که چند بلیت را در دفتر باشگاه فروخته‌اند ولی با توجه به اینکه هر نفر حداکثر می‌توانست دو بلیت بخرد، تعداد زیادی از کسانی که نزدیکی باشگاه اتراق کرده بودند، با دست خالی به خانه برگشتند.هانس یواخیم واتسکه، رئیس باشگاه دورتموند درباره این اتفاق گفت: «ما فکر نمی‌کردیم که چنین اشتیاقی برای خرید بلیت صورت بگیرد. این ماجرا برای ما درس عبرت شد و از این به بعد فروش بلیت به‌طور آزاد نخواهیم داشت».

دورتموند به‌طور متوسط در هر بازی 80 هزار تماشاگر دارد و پس از بارسلونا دومین تیم پرتماشاگر اروپا به‌شمار می‌رود.دانیل شرادر، یکی از هواداران دورتموند که دو شب برای باز شدن باجه‌های فروش بلیت منتظر شده بود، گفت: «دورتموند هواداران پرشوری دارد و باشگاه با وضعیتی غیرعادی روبه‌رو شد». شرادر که یکی از نخستین کسانی بود که توانست بلیت بخرد، مجبور شد 15دقیقه هم مقابل باجه منتظر شود، چرا که کامپیوتر باشگاه با هجوم تقاضاهای اینترنتی برای خرید بلیت با مشکل روبه‌رو شده بود. شرادر با ناراحتی گفت: «برای این دو تکه کاغذ کوچک مجبور شدم دو روز منتظر بمانم. ما دو روز درگیری داشتیم. سخت بود ولی می‌ارزید».

کد خبر 210813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز